Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,

telkens ik een pdf bestand wil besturen in pdf met windows livemail ,loopt mijn pc muur vast ,als ik dan kijk taakbeheer gebruikt adobe meer dan 200000kb geheugen.Kan iemand mij helpen aub

mvg Putskie
 
Ik begrijp hier even niet waarom Adobe hier systeembronnen gebruikt. Ik neem aan dat je een pdf als bijlage verstuurd. Dit heeft niets met Adobe te maken.

Of voeg je de pdf vanuit Acrobat toe aan een emailbericht ?
 
In de topic start staat besturen. Is dat een typefout, moet dat versturen zijn. Omdat het over livemail gaat ben ik er van uitgegaan dat je dit woord verkeerd hebt neergezet.

Leg eens precies uit wat je precies wilt en doet.
 
inderdaad ,ik werk via adobe , als ik adobe reader verwijder kan ik mijn pdf bestanden niet meer openen.

wat je zegt klopt natuurlijk. als het programma verwijdert dat PDF kan lezen kun je dat type bestanden niet meer openen.

er is wel een verschil tussen adobe pdf reader (wat alleen de bestanden kan lezen, niet bewerken) en de full version van adobe acrobat.

Wat Pluis bedoelt met 'toevoegen via acrobat' is of je in het programma acrobat aan het werken bent en dan BINNEN het programma, dus als het open staat, je document naar je mailprogramma stuurt. dan gaat adobe beginnen cpu en ram gebruiken. (zie vb)

attachment.php


Maar wanneer je een ongeopende pdf in bijlage aan een mail toevoegt (in gelijk welk mailprogramma!) gebeurt dit niet. net zoals je fotobewerkingsprogramma niet gaat draaien als je een foto in een mail steekt.

probeer dus eens een duidelijke omschrijving te geven van welke versie je draait van adobe reader/acrobat en wat je precies doet om een bijlage (pdf of andere) in je mail te zetten.

verduidelijk evt met screenshots.
 
wat je zegt klopt natuurlijk. als het programma verwijdert dat PDF kan lezen kun je dat type bestanden niet meer openen.