Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn hp smartprinterc4580 gebruik ik draadloos;maar hij print somtijds niet alles af.Krijg dan steeds de zelfde fout .Melding:de afdruktaak in de afdrukwachtrij verhindert dat andere afdruktaken worden uitgevoerd.De probleem oplosser hersteld de taak.Maar bij het volgende af printen is er weer de zelde foutmelding.Enige hulp graag
 
je geeft zelf al aan waarom hij niet altijd print als je dit vraagt ...
namelijk omdat er afdruktaken in de wachtrij staan ...
je dient deze wachtrij te ledigen ....rechts klik op de wachtrij en kies "annuleren " nadat deze geannuleerd zijn kies je om deze ook te verwijderen ...
 
Veronderstel ik heb een taak afgeprint, maar s'anderedaags wil ik wat anders afprinten dan moet ik de vorige taken in de wachtrij eerst verwijderen .Nota bene:ik krijg deze foutmelding alleen als ik draadloos print nooit waneer de printer is aangesloten via usb.Groetjes
 
je beweerd dus dat de afdruk taken bewaard blijven ook al zijn deze afgedrukt ....
dat kan of beter gezegd dat mag niet ...
open eens het systeembeheer in je configuratiescherm....klik dan verder op services .
open services en zoek naar de print spooler ...
deze print spooler moet op automatisch staan ingesteld , indien dit niet is dien je deze zo in te stellen ...
bevestigen met toepassen en ok

indien dit dan nog voorvalt dan dien je de draadloze verbinding opnieuw te configureren ( in te stellen )
 
Zou door een slechte draadloze verbinding kunnen komen.
Wat is de afstand tussen de printer en de draadloze router en zitten daar muren of vloeren tussen ? Is dit beton of ander materiaal ?
Het kan ook zijn dat de buren op hetzelfde kanaal zitten met hun draadloze netwerk. Dit kan storen.
Probeer daarom eens een ander kanaal.
 
Hallo Tussen printer en router is maar 4 meteren er zit niets tussen;wat de kanalen betreft heb ik geen verstand van.Men netwerk is trouwens beveiligd.Ik denk men draadloos netwerk eens opnieuw te configureren.Bedankt
 
draadloos mag de verbinding tussen de printer en de computer ruim 10meter zijn ...
bedraad dien je deze te voorzien van maximaal een 150 cm kabel ...
indien je een 4 meter lange kabel gebruikt bestaat immers de kans dat de connectors scheef of nauwelijks contact maken door het gewicht van de kabel ....
je dient dan in dit geval de 4meter lange kabel te ondersteunen tegen het door hangen !
 
draadloos mag de verbinding tussen de printer en de computer ruim 10meter zijn ...
bedraad dien je deze te voorzien van maximaal een 150 cm kabel ...

??

Draadloos is afhankelijk van verschillende factoren zoals het signaal vermogen van je AP, obstakels tussen de AP en client, vermogen van de WiFi van je client, ...
En bedraad max 150cm? Ethernet -> 100m, USB -> 5m
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan