printer werkt niet volledig onder vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers..........

iemand op het werk kwam met de volgende vraag(probleem).
Onlangs heeft die VISTA HOME PREMIUM gekocht en zijn printer werkt niet naar behoren.
Volgens zijn probleem is het dat de printer niet kan printen maar wel scannen en kopieëren,de printer is een Epson stylus all in one dx 3800.
Hij heeft al wat opzoekingen gedaan maar komt niet verder dan het installeren van een driver(voor vista) via de website van epson.
Ik heb hem de raad gegeven om alles te verwijderen en opnieuw te installeren en gewoon nog even met de oude driver proberen te werken,lukt het niet dan terug de driver via de site van epson ophalen en die dan installeren.
Zou het kunnen dat de driver(voor vista) niet goed is geinstalleerd?
Zelf ben ik ook geen expert in het installeren van drivers maar zou er iets kunnen mislopen als je de driver op een verkeerde plaatst installeerd ?
Misschien kan ik wel een tip gebruiken van julie hoe de driver (en waar) geinstalleerd moet worden.
Natuurlijk zijn andere oplossingen ook welkom.
Bedankt ..............
<!-- / message -->
 
Had ik niet vermeld dat hij de drivers al heeft opgehaald van de website van epson ?
zou het dan kunnen dat het niet de juiste waren ??
Heeft het wel iets met de driver te maken ? ik vraag dit omdat de printer toch deels werkt hé.
als uw windows op de C:// schijf staat is dit naar de C:// schijf ...........wat bedoel je daar mee??
 
Laatst bewerkt:
Heb ik het niet juist uitgelegd of begrijpen we elkaar niet goed meer ?
Er is sprake van windows op de c schijf maar ik heb het over een printer die niet goed werkt met vista en dat systeem staat er al op hé.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan