PrintPratic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zit met een "dik" probleem....om mijn dvdlabels te printen gebruik ik de "étiquettes CD : Maxi économiques" van Micro Applacation. Dat zijn 3 etiketten per blad. Maar, natuurlijk is er een maar want anders moest ik hier geen nieuw onderwerp starten, ik vind die software om dit te printen niet meer. Op de site van Micro Application kan je de gratis software downloaden maar dan krijg je PrintEasy van Easy Computing en daar staat dat papier dat ik gebruik niet meer in. Ik heb ondertussen al iedereen aangeschreven die er iets zou kunnen aan doen bij de desbetreffende firma maar nog steeds 0 op request. Ik heb de originele software gehad maar na een update hunnentwege val ik uit de boot. En dit papier wordt nog steeds aangeboden! Nu zoek ik hulp, is er hier iemand die me die software kan bezorgen, ik zou hem/haar heel dankbaar zijn!
"étiquettes CD : Maxi économiques referentienummer : 5240 " van Micro Applacation
Of een andere oplossing is natuurlijk ook welkom, als ik maar kan printen....
 
inderdaad, daar heb ik ook de Printpratic gehaald vroeger. Maar tegenwoordig krijg je van hun Printeasy van Easy Computing en ondanks dat daar staat dat alle dvd etiketten erbij zijn is dit niet waar. Er zijn slechts een paar verschillende soorten bij. Je kan dan het referentienummer ingeven en krijg je het papier te zien, met eventueel 1,2 of 3 etiketten per blad en kan je je print maken, waarna het op de juiste plaats op het papier afgedrukt wordt. Maar niet deze zoals ik ze heb....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan