probleem login na update internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.
dag beste ...

Na een update van internet explorer naar de nieuwe versie 7.0 kan ik mijn eigen niet meer aanmelden met mijn gebruikers account.
Als ik mij aanmeld dan zie ik mijn bureaublad even maar zonder al mijn icoontjes en wordt dan zonder enige reden terug afgemeld en kom steeds terug bij het aanmeldscherm .
Zou iemand mij kunnen helpen of raad hierin geven ?

vg cosmo1109,
 
Probeer eens met uw computer op te starten in veilige modus, en verwijder IE7.
Installeer nadien IE opnieuw.
 
dag beste ...

Na een update van internet explorer naar de nieuwe versie 7.0 kan ik mijn eigen niet meer aanmelden met mijn gebruikers account.
Als ik mij aanmeld dan zie ik mijn bureaublad even maar zonder al mijn icoontjes en wordt dan zonder enige reden terug afgemeld en kom steeds terug bij het aanmeldscherm .
Zou iemand mij kunnen helpen of raad hierin geven ?

vg cosmo1109,

Hoe heb je die verwijderd zonder in windows te geraken dan?
En heb je niet teveel verwijderd, want explorer in niet enkel om te surfen, maar ook om windows te laten draaien.
Misschien dat een systeemherstel met een originele xp schijf kan helpen.
Als je icoontjes niet komen, en de werkbalk met de startknop en het klokje is het explorer.exe die niet meer opstart, je xp zal waarschijnlijk beschadigd zijn.
 
Hoe heb je die verwijderd zonder in windows te geraken dan?
En heb je niet teveel verwijderd, want explorer in niet enkel om te surfen, maar ook om windows te laten draaien.
Misschien dat een systeemherstel met een originele xp schijf kan helpen.
Als je icoontjes niet komen, en de werkbalk met de startknop en het klokje is het explorer.exe die niet meer opstart, je xp zal waarschijnlijk beschadigd zijn.
jah die explorer hadden we geinstaleerd en toen bleek dat er iets mis was en hebben we die direct der afgesmeten toen ging ik slapen en 's morgens wou ik nog ff iets op het internet bekijken en toen kreeg ik al deze problemen .
 
cosmo, wat nijltjetweety bedoelt is wel degelijk explorer.exe, een zeer belangrijk bestand voor Windows,
dit is iets anders dan iexplorer.exe die jij bedoelt, die is enkel maar belangrijk voor Internet Explorer maar niet voor Windows :)


.
 
Is dit opgelost?
Zo ja weten wij ook graag hoe je het opgelost heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan