Opgelost Probleem ondertiteling film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een film met Engelse ondertitels. Die heb ik met SubtitelEdit laten vertalen naar Nederlands. Mooie leesbare SRT file.
Nu wilde ik met MKVToolnix de film en ondertitel samenvoegen. De Engelse titels verwijderd. Nederlandstalige als actief gezet.
Programma gaf 100% aan zonder fouten. De titel staat netjes vermeld, maar speelt niet af. Naam is dezelfde van film.
Als ik zie naar het origineel : Engelse tekst word ook niet weergegeven. Zie aan de srt file niets waaruit zou blijken dat hij niet weergeven word.
Wat loopt er mis?
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar zijn er bepaalde NZB's die met Grabit problemen veroorzaken.
Heb zopas de files opnieuw opgehaald en met SABnzbd uitgepakt en hiermee probleemloos kunnen downloaden en zien. Met Grabit opgehaald kon ik de film niet starten.
Dus problemen voorlopig opgelost.
Dank voor het mee zoeken.
 
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je een zelf opgenomen film hebt met ondertitels ??? Zoniet, wat is de relevantie binnen dit topic ?
Graag even verduidelijken best...
 
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je een zelf opgenomen film hebt met ondertitels ??? Zoniet, wat is de relevantie binnen dit topic ?
Graag even verduidelijken best...
U vraagt zelf met welk programma de film wordt afgespeeld. Mik geeft VLC, Mediaplayer en Wondershare. Ik weet dat de twee eerstgenoemden niet goed samenwerken met de veeleisende H.265 codec. Waarom dan geen vierde ander gratis programma proberen?
Is het toevoegen van SRT files aan uw eigen films tegenwoordig zo abnormaal?
 
U vraagt zelf met welk programma de film wordt afgespeeld. Mik geeft VLC, Mediaplayer en Wondershare. Ik weet dat de twee eerstgenoemden niet goed samenwerken met de veeleisende H.265 codec. Waarom dan geen vierde ander gratis programma proberen?
Is het toevoegen van SRT files aan uw eigen films tegenwoordig zo abnormaal?
VLC speelt met juiste codec wel H65 af. Het probleem met dit bestand was aangaande de ondertitels.
 
dan moet de processor van je pc/laptop dit wel hardware matig ondersteunen!
Anders kan het nog wel software matig of via een externe videokaart
Dacht dat het duidelijk genoeg aangeven is geweest dat de film afspeelde maar de ondertitels ontbraken. En het probleem was dat ze er in stonden, maar niet werden weergegeven.
Dus laten we hier afsluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan