Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Beste
Ik werk met wind7 en heb een toetsenbord "Logitech internet 350" (zie bijv)
Bovenaan links staan er snelkoppelingen waarvan eentje is voor het openen van een player.
Deze was afgesteld op Winamp, ik denk door 1 of andere update is deze veranderd naar "Windows mediaplayer"
Weet iemand hoe ik dit terug kan veranderen naar Winamp.
mvg & bedankt
Ed

d34cb65fa0-Ashampoo_Snap_2014.10.26_18h51m35s_004_.png
 
zijn dit geen Fn snel toetsen ...?
dek dus van wel ..m.a.w. je dient deze toets dan ook toe te gaan wijzen aan Winamp
lees de handleiding eens na betreffende de Fn toetsen ( denk dat je in die richting dient te zoeken ).
 
Ik heb er geen handleiding meer van, heb al eens gezocht op het net maar op een kleine handleiding staat niet hoe je deze moet veranderen, er staat alleen dat hiermee de standaard mediatoepassing geopend wordt.
De Fn toets staat er niet op.
 
om de functies van dit toetsenbord met name de Fn toetsen te kunnen aanpassen dien je op de Logitech support site de Setpoint Software op te halen van dit toetsenbord ..
lees meer hier over ...SetPoint-software


Moderator Notice: ik zie dat onze medewerker Luc me voor was ...met de verwijzing naar de setpoint software
 
Zijn geen Fn toetsen maar echt dedicated toetsen voor bepaalde applicaties zoals een sneltoets voor rekenmachine, webbrowser, emailapp,...
Heb een gelijkaardig kb in gebruik nu. Werkt default out of the box. Maar wil je dat veranderen zou ik idd eens gaan kijken naar de meegedeelde software van Logitech zelf.
 
probeer het eens op te starten met een rechter muisklik ( administrator )

welke versie heb je genomen ....
Softwareversie: 6.65.62 is geschikt voor windows xp > windows 8
er is een 32 bit versie en een 64 bit versie ...download ter beschikking .
 
Deze was afgesteld op Winamp, ik denk door 1 of andere update is deze veranderd naar "Windows mediaplayer"
Weet iemand hoe ik dit terug kan veranderen naar Winamp.

Je moet dit aanpassen door Winamp in te stellen als standaardprogramma als MediaPlayer
Start > Standaardprogramma's en selecteer daar
Uw standaardprogramma's instellen of Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan