Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een d-link dir-855. Ik heb twee laptops en een printer die die router gebruiken. Met mijn ene laptop kan ik de printer perfect gebruiken, maar de andere zit soms op het netwerk en soms niet. Hij geeft dan een berichtje: Windows was unable to log on to your preferred network. Daarna vernieuwt hij en maakt hij opnieuw verbinding met het netwerk. Dit herhaalt zich telkens. Ik vermoed dat het daardoor komt dat de tweede laptop de printer niet goed kan gebruiken. De printer is en HP Photosmart C7280 en de software is op beide laptops geïnstalleerd.
 
Probeer eens met je router te resetten.
Dit doe je door aan de achterzijde naar een zeer klein rond topje te zoeken en dat met een balpen in te drukken gedurende minstens3 sec.
Ik heb vroeger ook een D link gehad en mijn verbinding viel steeds weg zonder aanwijsbare reden,zelfs na 2 nieuwe omgewisseld te hebben bleef het probleem bestaan.
Heb toen de helft opgelegd en een Linksys gekocht, sindsdien nooit nog enig probleem gehad.
 
Hier moet ik passen,van alles dat draadloos gaat ken ik niet zo veel.
Maar heb je je probleem alleen al je wil printen of ook om op het netwerk te geraken met de 2e labtop.
In het 2e geval zou ik je internetinstellingen eens nakijken.
 
Ik denk dat de algehele oplossing voor jou zou zijn een nieuwe router ik heb 8 pc draaien 3 laptops wireless vista ,xp nooit geeen problemen ook een router op het netwerk.
router die ik heb is ene belkin, in mijn ogen de beste en levenlange garantie. Su6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan