programma definitief verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ,

ik zit hier met volgend probleem, 2 jaar terug heb ik spy sweeper geïnstalleerd maar na trial periode terug van mij pc gegooid (dacht ik )
(ervan gooien = deinstaleren , ccleaner, register opschonen , ....)
Laatst heb ik hitmanpro geinstalleerd nu blijkt dat mijn trial periode nog steeds verstreken is voor spy sweeper. Waar laat dit programma dan nog gegeven achter indien ik het ervan haal met bovenstaande??

loeti
 
Laatst bewerkt door een moderator:
programma is weg maar in het register blijft een spoor achter
dit om te vermijden dat men na de probeerperiode het programma zou herinstalleren!anders zou iedereen blijven werken met een probeerversie.sommigen gaan zelfs nog verder en beperken hun probeerversie in de tijd . Na een bepaalde datum kan je de probeerversie niet meer installeren

opletten als je in het register gaat of t gaat serieus mis als je iets verkeerd doet!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Missschien is dit wel nuttig om te weten?

- Ga altijd via configuratiescherm - software om programma's te verwijderen
- Ik gebruik altijd een zelfgemaakte map om programma's in te installeren en nooit de map Program Files. Dit om te vermijden dat er iets achterblijft.
- Soms vraagt een programma bij verwijdering om registergegevens te bewaren of niet. Dus uitkijken wat je doet.
- In dit geval kun je eens proberen om opnieuw het programma te installeren, eventueel een nieuwere versie.

Laat je ons iets weten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan