Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, mijn zwager heeft iets gedaan waardoor die een bepaald programma niet meer kan gebruiken (een programma voor het maken van kaartje).
Als hij dit programma opnieuw wil installeren krijgt hij de volgende boodschap:
Printmaster 11 vervangt het volgende product of de volgende producten printmaster 11.0. U moet de installatie van dit programma/deze programma's verwijderen voordat u doorgaat.
Dus via configuratiescherm bij programma'en onderdelen waar nog het icoontje van dit programma staat geprobeerd dit te verwijderen. krijg dan de volgende boodschap:
Fout bij het decrompimeren van ondersteuningsbestanden, het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Heb het ook al geprobeerd met Revo uninstaller maar krijg dan dezelfde boodschap.
Wie weet raad
 
zorg er eerst voor dat dit programma niet automatischs gestart wordt ....
typ msconfig
klik verder met rechts op msconfig.exe kies uitvoeren als admin ..
open de tap opstarten (vink hier het programma uit ) bevestig met toepassen en ok
herstart je systeem..

probeer het opnieuw via het configuratiescherm te verwijderen ....
indien dit weer niet ga
open je de C schijf en zoek je de map programma files
open deze en zoek naar de map printmaster klik op deze map en verwijder deze in zijn geheel.....
indien je weer een melding krijgt dan moet je effe nagaan of er een onderdeel van printmaster in gebruik is , indien dit zo is sluit je dat af !
 
zorg er eerst voor dat dit programma niet automatischs gestart wordt ....
typ msconfig
klik verder met rechts op msconfig.exe kies uitvoeren als admin ..
open de tap opstarten (vink hier het programma uit ) bevestig met toepassen en ok
herstart je systeem..

probeer het opnieuw via het configuratiescherm te verwijderen ....
indien dit weer niet ga
open je de C schijf en zoek je de map programma files
open deze en zoek naar de map printmaster klik op deze map en verwijder deze in zijn geheel.....
indien je weer een melding krijgt dan moet je effe nagaan of er een onderdeel van printmaster in gebruik is , indien dit zo is sluit je dat af !

En als dit niet lukt systeemherstel doen naar datum waar de software wel nog werkt.
 
Wat ik meestal doe in zulke situatie is de Registry Editor openen en alle sporen van die software manueel verwijderen. Daarna (na een herstart) de software manueel verwijderen (aka folder wissen). Dit is zeker geen propere oplossing en de kans dat er nog "iets" achterblijft is ook bestaande... Maar dit werkt bij mij meestal wel. Wel een beetje mee oppassen dat je weet wat je doet hier! Want regedit is geen programma om los over te gaan.
 
Revo is zéér goed, maar niet fantastisch. sporen van progs opzoeken in het register dan weer wat complex voor de meesten.

probeer Revo eens in safe mode, dan draait enkel het essentiële en dus zeker niet die printmaster.(weet wel niet of dat wel draait in safe...)

ik lees verder dat een bestand niet kan gevonden worden bij install van hogere versie. is de download wel compleet en dus niet corrupt?????

en natuurlijk heeft zoals Tuts zegt rstrui wel veel kans op slagen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan