Projecten

Status
Niet open voor verdere reacties.
X

Xtremegamer

Gast
Hallo allemaal

ik vroeg me af of jullie soms met iets bezig zijn te bouwen of configureren ?

Mijn al dan niet lopende projecten :p :

TFT + Overhead Projecter = beamer Status : On Hold Reason : no cheapo overhead.

All-in-One center car Status : On Hold Reason : Converter conflicts.

Custom Firmware DI-524 Status : On Hold Reason : Unable to flash custom firmware.

Telenet Switch replaced by router Status : On Hold Reason : Router firmware doesnt support VLAN (DI-524)

Wake-on-lan Status : On Hold Reason : Router firmware doesnt support WOL (DI-524)

Over ethernet usb Status : On Hold Reason : waiting for arrival of Parts

PC 4 - Upgrade Status : On Hold Reason : Waiting for arrival of Parts

Ethernet wiring upgrade (CAT5 > CAT6) Status : Ongoing Reason : No planning yet.

PS2 FMCB Media center (streaming&gaming over ethernet) Status : Completed.

switch from powerline-adapters to cable Status : Completed.

...

dat zijn die dat ik nog weet :)

Hebben jullie wat projecten (met al dan niet problemen ^^) gooi ze hier neer.

,Groeten

Xtremegamer
 
ik heb niet speciaal lopende projecten, tenzij eentje:

coax-cabling to asus pci tv card in order to record tv on hdd. status: ongoing. reason: conflicting driver for pci card
 
Nog steeds bezig met m'n Gigabit netwerk.

Nog niet alle CAD6 kabel is getrokken en er moeten nog 2 Switches vervangen worden.
 
ik heb niet speciaal lopende projecten, tenzij eentje:

coax-cabling to asus pci tv card in order to record tv on hdd. status: ongoing. reason: conflicting driver for pci card

Heb zelf een videomate card en dat lukt heel behoorlijk om beelden te bekijken en op te nemen. Werkt ook heel goed samen met Windows Mediacenter.
Ook eerst een tijdje moeten zoeken om de goede drivers te vinden maar is nu perfect. Kan zelfs alles programmeren zoals op video. Pc gaat automatisch aan en af om op te nemen.
 
Heb zelf een videomate card en dat lukt heel behoorlijk om beelden te bekijken en op te nemen. Werkt ook heel goed samen met Windows Mediacenter.
Ook eerst een tijdje moeten zoeken om de goede drivers te vinden maar is nu perfect. Kan zelfs alles programmeren zoals op video. Pc gaat automatisch aan en af om op te nemen.

da's tof! dat beoog ik ook min of meer. maar ik heb dat kaartje pas recent in m'n bak geplugged en heb enkel de coax al getrokken en de basisdriver geïnstalleerd. 'k moet nog eens tijd vinden om het verder uit te vogelen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan