Status
Niet open voor verdere reacties.

denise

Steunend lid
Vip Lid
Nu heb ik jullie hulp ook eens nodig
Ik moet een fotolijst plaatsen rond een plaatje wanneer ik dat wil doe en ik zoek de naam van de lijst dan heb ik alleen nummers van Corel en niet de naam ooit had ik dat wel hoe of wanneer dat verandert is weet ik niet
Ik kan wel de lijsten zien in Typen weergeven maar de woorden die zouden moeten staan in TEKST zie ik niet
Ik hoop dat jullie mij begrijpen
Groetjes
 
Hoe bedoel je allen nummers ?

Je opent een afbeelding en dan in Corel bij het Tabblad afbeelding zie je Fotolijst staan.
Klik op de afbeelding linksboven en je zou dan verschillende Categorieen met namen moeten zien staan.
 
psp

psp

Wel die namen van die lijsten zie ik niet onder de lijsten staan en als ik bij TYPEN WEERGEVEN op TEKST klik om alzo de namen van de verschillende kaders of lijsten te zien
Maar dan staat daar alleen
Corel-09-001
Corel-09-002 enz enz
Denise
 
Ik gebruik versie 12 maar dat verschilt niets met versie 11

Dit zou je moeten zien, anders is er iets niet goed gegaan tijdens de installatie.
Afbeelding en dan Fotolijst, in het beeld wat daarna komt klik je op het grijze ovale vlak en zie wat er uitklapt.

pluis-albums-pluis-picture3778-psp1.jpg
 
Wel dat zie ik maar de namen onder die kaders zie ik dus niet Ik probeer een prtsc mee te sturen maar dat kan ik niet
Maar zoals ik schrijf ik heb hetzelfde als jij behalve dat ik de namen onder de kaders niet heb
en hoe weet ik dan welke kader ik heb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan