Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forumleden,

ik ben in het bezit van een belinea laptop ik zou graag mijn ram geheugen uitbreiden, op het moederbord (maxdata c1541) bevinden zich 2 sloten er bevind zich momenteel 1 GB geheugen, tot hoeveel geheugen kan ik uitbreiden.

Met vriendelijke groeten,
pol 04
 
aanvulling op dat van Pluis ...het hangt ook tevens van het moederbord af welk gebruikt word... zie je handleiding na om na te gaan tot hoeveel deze desnoods kan uitgebreid worden .
 
Windows 7 zeker? Bij Win7_32 bit. Max. 2x2 GB = 4 GB. Méér is verkwisting, dat helpt niks.
Bij een ander O.S. kan het anders zijn. We hebben niet genoeg informatie. Bijvoorbeeld kan je het weten met de Windows-key + R en dan in het vakje dxdiag typen. Je leest alles op het eerste blad. Oftewel Speccy gebruiken.
M.V.G.,

WW
 
Het is al een oudje en waarschijnlijk staat er XP op. Betreft het hier de XP starter edition dan heeft het geen zin om meer geheugen bij te plaatsen. Deze Windows versie heeft een limiet tot 512MB. Andere 32 bits XP versies kunnen tot 4GB. Maar de geheugen reepjes die voor deze laptop beschikbaar zijn hebben een max van 1 GB. Dus kun je door er 1 bij te plaatsen tot max 2 GB gaan. Een 64 bits besturing kan de hardware niet aan van deze laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan