Status
Niet open voor verdere reacties.
524670fda4f04-Naamloos.jpg


Hier de link van een screenshot.

Ik had eerst Mozilla verwijderd toen volledige scan gedaan met malwarebytes en AVG, toen Mozilla terug geïnstalleerd en jawel, daar waren ze weer....enkel de kleur is veranderd. Eerst blauw en nu rood. Dit heb ik nu op iedere pagina van eender welke site ( kranten, forums, enz ) Malwarebytes had 14 bedreigingen gevonden !!!!


Maar misschien is dit draadje uitgelopen en open ik het misschien beter bij het onderdeel "virussen" ??? Of doet de webmaster dat zelf ?
 
das al helemaal straf gezien er in dat bericht zelfs geen link werd geplaatst !
zie hier het betreffende bericht van je printscreen
Ashampoo_Snap_2013.09.28_08h17m51s_001_.jpg bericht #13

best maak je een ander topic aan om dit te behandelen ...
 
Als je Mozilla verwijderd hebt heb je deze toen ook verwijderd.
Program Files (x86) Mozilla Maintenance Service
En daarna register scannen met CCleaner
 
@Luc : Heb ik gedaan (Revo uninstaller)
Weet niet of ik Mozilla weer instaleer (misschien om te testen)
Zit nu op IE, maar ben daar niet zo ervaren mee; altijd Mozilla gebruikt. Bedoel hiermee dat ik geen adblock Plus meer kan aktiveren. (de reclame springt al volop rond )
 
morjos,
Je hebt last van adware. Firefox herinstalleren zal hier echt niets aan veranderen. ;)

Download
adwcleaner.png
AdwCleaner naar het bureaublad.
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Klik vervolgens op Verwijderen.
  • Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Herstarten Noodzakelijk op OK

Dat tijdens de actie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal.
Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile.
Post aansluitend de inhoud van dit log in je volgende bericht.
Post ook je log van Malwarebytes zodat we kunnen zien wat er al verwijderd werd.
 
Anthony, AdwCleaner al 3 maal erop los gelaten...vond 6 bedreigingen en heeft verwijdert. Hielp niet !

Toen Superantispyware erop gejaagd....vond 12 bedreigingen waarvan 2 "High Risc"...alles verwijderd en weer noppes!

Zit nu in IE en daar heb ik het verschijnsel niet.


@Luc : Revo heeft alles verwijderd, ook Mozilla Maintenance Service. Heb het nagecheckt. Gisteren trouwens ook toen ik Mozilla de 1ste keer afgegooid heb.
Na herinstal was de malware weer daar, enkel de blauwe kleur was rood geworden.
Doet zich voor op IEDERE site die ik in Mozilla open....Weet het echt niet meer
 
probeer eens in veilige modus zonder internet verbinding met malware bytes te scannen...heeft mij eens geholpen ...
 
Anthony, AdwCleaner al 3 maal erop los gelaten...vond 6 bedreigingen en heeft verwijdert. Hielp niet !

Toen Superantispyware erop gejaagd....vond 12 bedreigingen waarvan 2 "High Risc"...alles verwijderd en weer noppes!

Zit nu in IE en daar heb ik het verschijnsel niet.


@Luc : Revo heeft alles verwijderd, ook Mozilla Maintenance Service. Heb het nagecheckt. Gisteren trouwens ook toen ik Mozilla de 1ste keer afgegooid heb.
Na herinstal was de malware weer daar, enkel de blauwe kleur was rood geworden.
Doet zich voor op IEDERE site die ik in Mozilla open....Weet het echt niet meer

Gebruik eerst eens Malwarebytes antimalware Malwarebytes : Malwarebytes Anti-Malware removes malware including viruses, spyware, worms and trojans, plus it protects your computer en daarna de laatste versie van AdwCleaner (3.005)

Téléchargements - Outils de Xplode - AdwCleaner

Om te downloaden klikken op de groene pijn onder "Données"

Bij Vista, W7 en W8 steeds uitvoeren als administrator
 
Je hebt je PC nog maar net terug geinstalleerd en je hebt al zoveel bedreigingen door allerlei software te installeren. Zou je niet beter nog eens volledig herbeginnen.
Ik heb dat vroeger ook nog meegemaakt en was achteraf blij dat ik die beslissing genomen had.
 
@Luc : ik zat dit ook te overwegen, maar zie er eerlijk gezegd wat tegenop.

Daarbij, het is software die ik toch nodig heb dus moet die dan sowieso toch instaleren. Ben bang dat ik dan mijn weekend opoffer om misschien van het bed op het stro te geraken.

Bedoelde hierboven wel degelijk Malwarebites, NIET AdwCleaner......sorry.
....
 
Heb je dan ADWAREcleaner nog niet gebruikt. Ik ging daar wel van uit. Download hem dan eerst verplaats hem naar je bureaublad en voer hem uit met rechtsklikken als administrator.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan