Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Banjer

Gast
Hallo,

Het Reimage virus heeft mijn computer overgenomen.
Via gebruikersaccount wordt bij systeemveranderingen wordt een pop-up opgestart.
Ik kan deze niet met ja beantwoorden omdat de ja-knop ontbreekt, nee-knop is wel aanwezig.
Zo kan ik dus niets meer veranderen.
Zelfs een nieuwe installatie van windows 10 is niet mogelijk.
Wie weet hier een oplossing voor?

Banjer.
 
Kunt u dat niet verwijderen langs het configuratiescherm?

Dat lijkt mij niet veilig want wat zou er kunnen gebeuren als een onveilig programma of een besmetting een onveilige uninstaller heeft.
Lijkt mij niet dat een onveilig iets een keurig netjes verwijderprogramma aan boord heeft.
 
De topicstarter heeft naar een middel gevraagd om dit programma te verwijderen.
Er staan hier nu een paar manieren om dit progje te verwijderen.
Of hij/zij een van deze oplossingen al dan niet wilt gebruiken is enkel zijn beslissing.
Ik heb daar geen enkel voor- of nadeel van.
 
De topicstarter heeft naar een middel gevraagd om dit programma te verwijderen.
Er staan hier nu een paar manieren om dit progje te verwijderen.
Of hij/zij een van deze oplossingen al dan niet wilt gebruiken is enkel zijn beslissing.
Ik heb daar geen enkel voor- of nadeel van.

Ik denk dat hier dan het verschil zit.
Ik wil dat de topicstarter helemaal goed van Reimage verlost wordt en raadt het daarom ten zeerste af om de uninstaller van Reimage te gebruiken. De middelen dus die o.a. in uw link geboden worden.
 

Waarom zou MBAM het programma "Reimage" aanzien als malware en dit verwijderen?

Reimage is een legaal programma dat geen virussen of malware bevat, het is enkel, zolang de betalende versie niet geïnstalleerd is, een zeer opdringerig programma. Of dit betalend programma waardevol of waardeloos is weet ik niet en ik ga hierover ook niet oordelen.
Als MBAM dit programma zou aanzien als malware en hierdoor zou verwijderen, zouden de makers van MBAM wel eens een gigantische schadeclaim aan hun broek kunnen krijgen.

U weet toch ook dat er samen met zulke programma's heimelijk nog andere programma's kunnen geïnstalleerd worden indien men de vinkjes niet heeft gezien... Mogelijk is zo'n stiekem geïnstalleerd programma de oorzaak van de problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan