rode bal in usb station en google laat zich niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen 2 problemen.

Ik heb een USB stick gebruikt om foto's op te plaatsen. Ging prima. Nu wil ik de stick leegmaken maar dat gaat met geen mogelijkheid. Ik krijg mijn stations te zien in mijn pc maar de balk van dit usb station is rood. Open ik de stick dan staat er niets op (is leeg) en zie ik de balk dan zou hij bijna vol staan. Hoe te legen en weer te gebruiken? Schirmfoto_2013-05-26_121412.jpg

Verder heb ik in eerste instantie google toolbar verwijderd en wil deze opnieuw boven in mijn browser installeren maar ik krijg met geen mogelijkheid google toolbar om mee te zoeken naar onderwerpen terug in mijn browser. Of hij doet net of hij hem installeert en zegt: "Sluit de IE en start deze opnieuw op, maar dan heb ik google toolbar nog niet of hij geeft een fout aan Schirmfoto_2013-05-26_121722.jpg waar ik geen kant mee op kan. Als ik die fout code opzoek gaat het alleemaal over Outlook en ik heb die niet op mijn pc want ik gebruik Windows Live Mail.

Gaar jullie deskundige hulp en alvast bedankt
Vriendelijke groet
Crimpak

Het is geen rode bal maar rode balk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
indien de usb stick geformateerd mag worden dan klik je deze met rechts aan en kies je formateren zodoende maak je deze leeg ...en ben je de foto's kwijt .
je zegt echter dat je niets te zien krijgt indien je deze volle usb stick aanklikt ....dit kan verschillende redenen hebben ..
1..de stick is beveiligt.
2.. de stick werd zonder je dit besefte gebruikt om een opstartbare usb stick aan te maken en is dus voorzien van een OS
3..de stick werd ontplugt terwijl deze in gebruik was
lukt het formateren niet van uit windows gebruik je het HP format tool ...
 
Hoi Qtex, mijn eerste probleem is opgelost. Ik kon de stick formateren zoals je hebt aanbevolen want er stond niets meer op. Nu is hij weer voor gebruik gereed. Waarvoor mijn dank. Nu mijn 2e probleem nog met betrekking tot het niet kunnen installeren van google toolbar.

Met vriendelijke groet en bedankt voor je hulp.
Crimpak
 
ik ben aan het zoeken geweest en waarschijnlijk werd niet alles verwijderd van je vorige toolbar.
start eens taakbeheer op en kijk hier eens of de google toolbar vermeld word.

opmerking :

Na het installeren van de Toolbar moet je IE niet afsluiten, maar juist via Extra -> invoegtoepassing beheren de Google-toolbar inschakelen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Qtex, ik zal alles eerst even goed schoonmaken en de toolbar opnieuw proberen te installeren, maar tot op heden kreeg ik eerdergenoemde fout meld code of hij meldt dat de toobar is geïnstalleerd al zie ik dan nergens google toobar. Maar ik bekijk je advies even en je hoort nog van me.

bedankt voor de tip
Groetjes
Crimpak
 
Heb even gekeken Qtex en inderdaad je hebt gelijk ik zie in taakbeheer nog wat elementen van google staan. Ga schoonmaken en opnieuw installeren. Je hoort nog van me als alles weer werkt. (en ook als het nog niet werkt denk ik)

groetjes
Crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan