Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben bezig site te bouwen voor vriend. Normaal werk ik altijd via dreamweaver en plaats ap-div tags. Nu wou ik het eens proberen door gewonen div tags in te voegen. Vijf blokken onder elkaar die in de breedte schermvullend moeten zijn. Maar wat blijkt zowel links ela rechts en ook boven en onder blijft er een ruimte van , ik denk een 10 px over. Ik heb nu een achtergrond kleur op de ganse site geplaatst, valt minder op maar ik had het graag weg gekregen. Iemand een idee waardoor dit komt.

Het proefje is te vinden op Elektriciteitswerken - Vermeersch
 
even mijn mening over de site mooi gemaakt maar de buttons bovenaan rechts trekken op niets deze zou ik ergens anders plaatsen want dit maakt het niet helemaal in zijn geheel.
 
even mijn mening over de site mooi gemaakt maar de buttons bovenaan rechts trekken op niets deze zou ik ergens anders plaatsen want dit maakt het niet helemaal in zijn geheel.

Ben ik ook van mening. Mooi design en goed uitgewerkt, maar de knoppen rechtsboven zou ik minstens herwerken of aanpassen.
 
Waarom gebruik je geen html5?

Omdat hij waarschijnlijk een oude versie van deamweaver gebruikt waar deze optie nog niet in zit.



Je kan de ruimte om je body weghalen door dit in je css toegevoegen

Code:
* {
    margin:0px;
    padding:0px;
}

Dan ben je de rand kwijt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan