Status
Niet open voor verdere reacties.

diaxx

Steunend lid
Vip Lid
heb een EPSON scanner PERFECTION 1240U/PHOTO. Met XP was er geen enkel probleem om hem werkende te krijgen. Met VISTA ( op mijn nieuwe laptop) krijg ik hem niet aan de praat, heb al van alles geprobeerd, oude driver, verschillende nieuwe drivers ook die van EPSON-side, misschien doe ik iets fout heb weinig ondervinding met VISTA.
 
@Pluis: staat bij printer, vindt hem wel terug bij configuratie scherm: scanners en camera's .
met WINDOWS 7 heb ik hem werkende gekregen, vermoed dat het meer met geluk te maken heeft dan door mijn kennis(lachen)
 
Wat je kan proberen is ... Mijn Computer, rechtermuisklik, eigenschappen,hardware , klik button drivermanager daar zie je wat er in je computer zit zie screen en verwijder de printer driver, schoon je pc op met ccleaner,of Wipe, of wat je op je pc hebt staan? reboot en instal de printer opnieuw met de driver. leuker kunnen we het niet maken wal makkelijker :duimop:
 

Bijlagen

  • driver delete printer.jpg
    driver delete printer.jpg
    31.8 KB · Weergaven: 91
@DamienJack: precies een andere vista, heb een afzonderlijk item "scanners en camera's" en hierin vind ik mijn scanner nu terug kan deze onder vista testen en is OK wanneer ik USB stekker uittrek en test terug geeft vista een fout melding. Mijn probleem is nu nog dat ik met EPSON SMART PANEL geen verbinding krijg met de scanner, reeds verschillende versies uitgetest. Bij WINDOWS 7 kan ik vanuit windows zelf scannen, ga is proberen met smart panel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan