scherm dat uitvalt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

als ik windows xp gewoon opstart dan valt mijn scherm telkens uit. Met tussenposen van 1 sec zie je dan weer niets dan weer wel iets. Nu ben ik opgestart in veilige modus en het scherm werkt wel. Ik deed reeds een virusscan AVG en liet search en destroy al eens lopen en nog steeds doet het scherm hetzelfde. Wat kan ik hieraan doen?

grz Chriko[OPLOSSING]
Na een systeemherstel werkt alles weer normaal. Dus ik denk dat één van de kindjes iets vies heeft geïnstalleerd. Ik ga nu trachten om heel de computer eens te scannen en misschien moet ik dan maar eens laten kijken naar een hijackthis logje.
Alvast bedankt allemaal.

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je in veilige modus geen problemen hebt, zou dit aan de videokaart kunnen liggen.
In veilige modus werkt de videokaart met standaard drivers. en werkt in minimale modus.

Misschien eens de drivers updaten van jouw videokaart of als de videokaart onboard zit op het moederbord eens zoeken op de website van de moederbord bakker naar nieuwe drivers.

Kijk ook de koeling eens na van de grafischekaart.
 
Hoi,

als ik windows xp gewoon opstart dan valt mijn scherm telkens uit. Met tussenposen van 1 sec zie je dan weer niets dan weer wel iets. Nu ben ik opgestart in veilige modus en het scherm werkt wel. Ik deed reeds een virusscan AVG en liet search en destroy al eens lopen en nog steeds doet het scherm hetzelfde. Wat kan ik hieraan doen?

grz Chriko

Wat je ook kan doen, is even een extrene videokaart er in zetten, (misschien dat je er ergens nog 1 hebt liggen of bij andere pc thuis ff uithalen) dan weet je meteen of het probleem opgelost is, kijk of je resolution nog steeds hetzelfde staat vaak wil het zijn dat die dan ook die 1sec geeft als het een TFT is ?
 
1.welke pc is het
2.welke grafische kaart is het
3.welk scherm is het
4.staat je frequentie goed ingesteld en de juiste adapter.
5.is de stekker van het scherm nog goed bevestigd aan je pc
 
Na een systeemherstel werkt alles weer normaal. Dus ik denk dat één van de kindjes iets vies heeft geïnstalleerd. Ik ga nu trachten om heel de computer eens te scannen en misschien moet ik dan maar eens laten kijken naar een hijackthis logje.
Alvast bedankt allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan