Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal het eens vragen,moet je daar iets speciaal voor installeren? Ik zoek gewoon de bestandslocatie op van een video.Ik selecteer er een paar.Met het menu of bovenaan staat soms Branden.
Ik zou ze evtl naar het Dvd-station kunnen kopiëren en daar eens gaan zien.
CDBurnerXp , Nero Burning ROM 11 , enz slagen steeds vast bij het branden. Ik moet een kruisje maken en hopen dat het lukt.
 
VLC heeft geen optie branden. .mp4 is toch een zelstandig bestand .Trouwens die demo-brandprogs zetten een logo in je video en afb. Liever niet.
Het zijn dan blanco cd's, de zeepbel-kleur is de rug dan.3 cd-roms met een defect Plextor, een Asus die enkel cd brandt en een TSScorp CDD/VDW.
Ik draai Picasa waar ik een momentopname maak om af te drukken.De mp4 pakt pakt hij dus binnen.
Als ik los wat mp4 bestanden selecteer in de bestandslocatie dan faalt dikwijls het brandproces(Nero11, CDBuurnerXP,enz).Wie er brandt bij Windows kan ik niet zien.
 
-de mp4 ,wat zijn dit ? zijn dit van youtube gedownloade bestanden ( filmpje en muziek )
-cd burnerxp zet normaal gezien géén logo in het beeld tijdens het branden , immers is dit een gratis te gebruiken tool.
-anderzijds indien je de probeer versie gebruikt van de Nero 11 (deze doet dat wellicht wel ) weet ik niet met zekerheid te zeggen ( heb de volledige versie )
-met Picasa maak jij dan screenshots aan van deze mp4 ( indien ik je wel versta ! )

uw vraag is dus hoe kan ik een mp4 branden op een dvd ? ( een cd kun je wellicht niet gaan gebruiken ! )
 
Ik gebruik data-cd als instelling(SVCD) en plaats een cd in de lade.Ergens loopt er iets fout. Bij branden(ca 500 mB) wordt gevraagd om een lege cd te plaatsen . Schuif gaat toe.Er sprngt een venster open ; wat doen. Klik op kruisje dan (sluiten).
Het cd-rom station TSScorp gaat de schijf dan weer formateren ,dan stopt het. Als je geluk heb begint het brandproces; Brandproces met 2 blauwe balken sneuvelt meestal. Brandproces waarbij ik niets van zie lukt dan weer wel. Dus n' beetje jackpot-achtig.
 
Welk brandprogramma gebruik je, niet allemaal tegelijk opnoemen, we kunnen er maar 1 tegelijk behandelen, anders gaan de antwoorden door elkar.
Je zegt formateren, gebruik je re-writable schijfjes ?
 
Cd-rom Freecom Mobile Recorder DVD+/-RW 8XLightscribe doet formateren als ik de cd schijf(CD-R52x 700MB) daarin plaats. Je zou toch denken dat die moet luisteren naar het brandprogramma.
Maar laat alles maar ,PC is opzij geschoven.Laptop Dell is aangekomen met W7 erop.
Is er ergens iets te lezen :hoe branden met W7?
 
De laptop brandt vanzelf.Nu de .mp4 pakte mijn maat zijn pc en dvd Pioneer DVR-530H niet aan.Hij is pas verhuisd en zal 1 mnd nog geen internet hebben.
Nu ben ik op zoek naar een bestandstype dat scherp is op zijn dvd speler.Mpeg 2 mss? Avi is gewoon belachelijk slecht.
 
Ik heb wat zitten vissen.De betere kwaliteit ,hq of of hd kan auteursrechtelijk beschermd zijn.
Als ik eigenschappen vergelijk van de .mp4 's, die beter zijn :mpeg4Video(H640 x 360) . Soms zijn die data niet te lezen.'t Is allemaal .mp4 of iets anders.Er wel verschil in kwaliteit zoals een .avi voor tv.
Ik ga eens kijken of zijn DVD speler .mkv kan spelen.
Deze uitleg doet me wat meer begrijpen http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/software/verschil-tussen-avi-mkv-geeft.300060
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan