Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Skype 7.12.0.101 geinstalleerd onder W 10. Start prima op, maar binnen 1- 2 seconden sluit het zich weer af ?!......... Help!!
 
jij dient deze te upgraden want zelf draai ik hier nu versie 7.2.0.103 op de Windows 10 pro zonder problemen ...
Ashampoo_Snap_2015.10.03_09h27m17s_001_.png
 
Maar ik heb de bestaande gedelete en Skype vanaf de website opnieuw geinstalleerd. Mag dan toch veronderstellen dat ik de nieuwste versie krijg?.... Ga het in ieder geval nog een keer doen zonder deinstallatie. Is inmiddels gebeurt, maar als ik hem opstart sluit hij het binnen een seconde weer af......
 
ok doe het volgende ...
zorg dat skype niet actief is in de taakbalk (dus sluit deze volledig af ) .
verwijder daarna via " programma's en onderdelen " Skype volledig van je systeem ...
als dit gedaan is dan zorg je dat alles gesloten word wat open staat op je pc "sla je werk op "
doe een controle op de C > Program files (x86) en verwijder de gehele map " skype " indien deze daar vermeld word ....!
doe nu het volgende ...
1-download TFC naar je bureaublad ...
2-start TFC.exe op met een rechts klik en kies uitvoeren als administrator .
3-Het programma zal alle andere programma's sluiten, zorg er dus voor dat je al je werk hebt opgeslagen voordat je verder gaat.
4-Klik op de knop Start om het programma te starten.
Hoe lang het programma nodig heeft, kan verschillen.
Dit kan kan slechts een paar seconden zijn, maar ook 5 minuten.
Laat het programma gewoon ongestoord zijn werk doen totdat het klaar is.
5-Als het programma klaar is, dan zal het je computer opnieuw opstarten.
Als dit niet automatisch gebeurt, start dan je computer handmatig opnieuw op.
6-installeer na het herstarten van de pc de laatste nieuwe versie van Skype .
 
hier werkt die Skype uit de windows store prima op windows 10 home 64 bits ik zie dat het 7.10.101 is wat ik heb pc was origineel windows 8.1 nu met upgrade windows 10

Knipsel.jpg
 
Sorry, did find it... ;=(
je heb het dus gevonden ... je diende de groene download knop aan te klikken .

in bericht #4 heb ik toch een link geplaatst naar de nieuwste versie van skype ...
om welke versie het hier gaat , kan ik zo niet zeggen aangezien ik gewoon telkens hier skype laat bijwerken via de update functie van skype zelf !
maar vermoed dat deze installer dus de nieuwste is !

ik zie hier bij me in de lijst "programma's en onderdelen " de nieuwste versie vermeld staan alhoewel skype al aanwezig was toen ik destijds nog de Windows 7 gebruikte .
Ashampoo_Snap_2015.10.03_12h56m46s_003_.jpg
 
Heb nu inderdaad ook de laatste versie geinstalleerd, nadat ik de gehele procedure met TFC e.d. uitgevoerd, natuurlijk...
Heb even eerst een tijdje gekregen (denk een minuut of 5-10) om de instellingen (geluid e.d.) te controleren en bij te stellen.
Plotseling sloot hij zich weer af.
Toen heb ik bedacht om dan toch maar Bing en MSN (uiteindelijk is Microsft toch wat eenkennig ingesteld (lachen) mee te activeren, maar dat hielp ook niets.
Ben dus even ver als voorheen.
Weet jij nog iets ?
Heb trouwens ook nog even snel een Malwarebytes antimalware gedraaid, maar die heeft ook niets bijzonders.
 
gebruik je het Microsoft account of eerder je skype account om je in te loggen ...
daar jij vermeld dat zelfs deze nieuwste versie afgesloten word denk ik eerder dat je account waarschijnlijk door een ander word gebruikt ... ( dit is maar een vermoeden !)...
en bijgevolg dat jijzelf dus niet kan aanmelden omdat deze dus al in gebruik zou kunnen zijn !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan