Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik werk met Vista en heb sinds gisteren HitmanPro 3 geinstalleerd.
Nu ben ik erop uit gekomen dat als ik mijn pc wil afsluiten dat de
knop 'Sluimerstand' is verdwenen.
Zou dat iets met HitmanPro 3 te maken hebben ??
Hoe kan ik die knop 'Sluimerstand' terug krijgen ?? (gebruik die geregeld)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als de Sluimerstand niet wordt weergegeven, is die wellicht door de beheerder uitgeschakeld of is de hybride slaapstand niet ingeschakeld, dus waarschijnlijk heeft die HitmanPro die beheersfunctie even ingepalmd. Het kan ook gebeuren bij een grondige schijfopruiming.

Hier heb ik iets van Microsoft.
 
Hitman Pro is programma dat niet erg veilig is om te gebruiken, het kan in bepaalde omstandigheden je hele computer in de war schoppen, ik zou Hitman Pro verwijderen.
 
Kan gebeuren

Kan gebeuren

Toen ik wou afsluiten, zag ik ineens dat de optie \"Sluimerstand\" van mijn Vista verdwenen was.

picture.php


Dit kan ook gewoon gebeuren door een schijfopruiming te doen

Gelukkig is er een oplossing. Hiervoor hebben we "Opdrachtprompt" nodig. Deze openen we zo:

  • - Start
  • - Alle programmas
  • - Bureau-accesoires
  • - Opdrachtprompt ( rechtsklikken en "Als administrator uitvoeren" kiezen, anders zal het niet werken. Je krijgt dan namelijk de melding "U bent niet gemachtigd om de sluimerstand in- of uit te schakelen" )

    Nu typ je dit

    powercfg /hibernate on

(zorg dat je alles exact overtypt). Nu nog een druk op de ENTER-toets en je ziet iets zoals onderstaande afbeelding:

picture.php


Nu enkel nog eens herstarten en je probleem zou moeten opgelost zijn ;)
 
ok, bedankt.
Sinds ik admin ben op de nederlandse versie van tuts heb ik hier niet meer opgeruimd.
Deze kan naar de archieven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan