Software voor DVD te comprimeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo.Tutstjes.

Vroeger werkte ik met DVD SHrink met XP geen problemen, bij Windows 7 liep computer vast,dus daar af gewipt.
Nu krijg ik DVDs die niet opeen schijfje passen van 4,8 GB of meer,Ja ik heb een Mediaplayer,maar wil het opeen DVD krijgen,weet iemand een degelijk programma ( liefst in het NLof instelbaar ) Software betalend of vrij ?....
Dank voor de moeite.
 
Hallo.Tutstjes.

Vroeger werkte ik met DVD Shrink met XP geen problemen, bij Windows 7 liep computer vast,dus daar af gewipt.
Nu krijg ik DVD's die niet opeen schijfje passen van 4,8 GB of meer,Ja ik heb een Mediaplayer,maar wil het op een DVD krijgen,weet iemand een degelijk programma ( liefst in het NL of instelbaar ) Software betalend of vrij ?....
Dank voor de moeite.

goh,

hangt er wat van af wat je op die schijven zet. als het data is kan je de .img opsplitsen met vele freeware. als het film is kan je best grote bestanden met bin+cue compressen naar avi ofzo. ook daar is massa's freeware voor te vinden.
 
dvd shrink & burn van ashampoo

download de trial versie activeer deze met een key die je aanvraagt voor een maand : gedurende deze maand krijg je verschillende mails toegestuurd om je te over halen deze aan te kopen ,
wacht daar mee tot de maand bijna om is ,hoe langer je wacht hoe meer korting ze geven .... zo koop ik van hen programma's van 50€ en meer voor soms 7,*99€ of minder !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan