Beste,
Ik ondervind een probleem met mijn Sonos Connect.
Mijn Sonos Connect is aangesloten via een LAN-verbinding.
Op mijn iPhone staat de app Sonos S1. Deze app staat eveneens op de iPhone van mijn vrouw.
Sinds een paar weken geeft de app een melding “Wifi is niet verbonden” op het moment dat ik de app wil gebruiken in een kamer die grenst aan de Sonos. Wanneer we in de kamer gaan waar de Sonos staat, werkt de app wel.
Is het geval zowel bij mij als bij mijn vrouw.
Het rare is dat wanneer ik de melding krijg “Wifi is niet verbonden” en ik kijk in mijn instellingen van de iPhone dan zie ik dat Wifi niet verbonden is. Selecteer ik dan mijn modem, krijg ik de melding dat het wachtwoord onjuist is. Dat terwijl alle andere toepassing op mijn iPhone correct werken.
Bij de Sonos Connect heb ik al een harde reset gedaan en opnieuw toegevoegd. De app heb ik ook al opnieuw geïnstalleerd. De problemen blijven.
Mijn vraag nu:
Hebben jullie enig idee waar het probleem zich kan bevinden in mijn modem? Of in mijn Sonos? Ik heb een modem van Telenet “CH7465LG-TN.
Ik ondervind een probleem met mijn Sonos Connect.
Mijn Sonos Connect is aangesloten via een LAN-verbinding.
Op mijn iPhone staat de app Sonos S1. Deze app staat eveneens op de iPhone van mijn vrouw.
Sinds een paar weken geeft de app een melding “Wifi is niet verbonden” op het moment dat ik de app wil gebruiken in een kamer die grenst aan de Sonos. Wanneer we in de kamer gaan waar de Sonos staat, werkt de app wel.
Is het geval zowel bij mij als bij mijn vrouw.
Het rare is dat wanneer ik de melding krijg “Wifi is niet verbonden” en ik kijk in mijn instellingen van de iPhone dan zie ik dat Wifi niet verbonden is. Selecteer ik dan mijn modem, krijg ik de melding dat het wachtwoord onjuist is. Dat terwijl alle andere toepassing op mijn iPhone correct werken.
Bij de Sonos Connect heb ik al een harde reset gedaan en opnieuw toegevoegd. De app heb ik ook al opnieuw geïnstalleerd. De problemen blijven.
Mijn vraag nu:
Hebben jullie enig idee waar het probleem zich kan bevinden in mijn modem? Of in mijn Sonos? Ik heb een modem van Telenet “CH7465LG-TN.