Sp 3 Installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lucske

Gast
Heb gisteren een herinstallatie gedaan van een HP computer (recovery) daar zit windows xp home SP2 in en tijdens de updates liep het mis alle updates kwamen binnen en werden succesvol geinstalleerd tot hij aan service pack 3 kwam, hij overliep de update compleet en toen ik moest heropstarten startte de pc niet meer op en kreeg ik het keuzescherm met opstarten in veilige modus enz.... normaal opstarten lukt niet in veilige modus wel ook met netwerkmogelijkheden daar zie je dan wel dat sp3 geinstalleerd is maar hij kan niet windows normaal opstarten. Had gelukkig een herstelpunt gemaakt en teruggezet. De pc werd hersteld tot voor sp3 en start dan wel weer normaal. Iemand een idee wat hier zou kunnen fout zijn? Nu blijft hij wel sp3 downloaden maar ik krijg hem niet geinstalleerd. Wie kan me helpen dit op te lossen? Alvast dank.
 
er is in vorig leven veel melding gemaakt over hp en amd die niet willen of kunnen sp3 installeren dit heeft te maken met ' intelppm ' of zoiets dus een register aanpassing
maar dit is reeds "" lang "" geleden en je hoort er niks meer over dus ....ga even zoeken bij hp , je vind er steevast de beste oplossing , een andere vraag : heb je wel xp3 nodig ???
 
ben nog niet bij die mensen geraakt omnog eens te proberen maar ga deze toch sluiten ;) thx nijltje voor de herinnering dat deze nog open stond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan