streaming flash downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Stallion,

Bedankt, dit ziet er al goed uit alhoewel er slechts een begindeeltje inzit. Met welk progje heb je dit voor mekaar gekregen ?

Ik vond intussen flash catcher maar dat is betalend.

Ben
 
Als die excersize het progje is dan kan ik het niet downloaden van de site waar ik het vind, echt jammer.

Exersize is gewoon de naam van het swf bestand die ik uit het cache van IE7 heb gehaald.
Je hebt er geen speciaal programma voor nodig om die te rippen.
Open Internet explorer 7 >extra>internet opties>instellingen browsergeschiedenis.
Klik daar op bestanden weergeven en sorteer eventueel op "laatst geopend"
Daar kan je het bestand gewoon kopiëren ;)
De andere SWF bestanden zal je daar ook tussen vinden>vervolg van de tutorial.

Ik gebruik ook Firefox maar maak een uitzondering als ik eens iets wil lenen
uit het cache en daarvoor gebruik ik dan IE7 :p Het zal wel mogelijk zijn met Firefox ook
maar ik zou niet weten hoe. Met een FF plugin misschien???;)
 
ok dank , was een zeer goede tip echter ik zit met een 4- tal swf bestanden waarvan 1 grote en 3 kleintjes waarvan ze slechts 1 vast beeld zijn en heb de indruk dat dit ergens mankeert in het grote bestand. denk niet dat we dit beter gaan krijgen.

groetjes
 
De tutorial in meerdere delen maken is een bewuste keuze omdat die niet
zouden geript worden en ook voor snellere inlaadtijden. Dit kan je echter toch
aaneen zetten met de juiste software. Vermits ik zelf niet zo handig ben met Flash
programma's converteer ik naar AVI en plak ik die samen met videoprogramma.:p
Dan terug naar SWF ;)

ok dank , was een zeer goede tip echter ik zit met een 4- tal swf bestanden waarvan 1 grote en 3 kleintjes waarvan ze slechts 1 vast beeld zijn en heb de indruk dat dit ergens mankeert in het grote bestand. denk niet dat we dit beter gaan krijgen.

groetjes
 
Neem het dan beter op met een goed programma bvb free screen recorder
Je neemt alles op in 1 keer, geen zoek, knip of plakwerk.
Deze heeft een ingebouwde videocompressor, je kan het bestandstype zelf kiezen.
Na opname de locatie voor opslag invoeren en je bent klaar zonder al die poespas.
Alleen met geluid opnemen is het nog moeilijk.
Op sommige pc lukt dat niet.
 
Ik gebruik dat programma al lang, ook voor youtube en andere flash.
Alleen met deze pc kan ik het geluid niet opnemen, dat is beveiligd bij de asus moederborden.
Daarom houd ik mijn oude geluidskaart, met die kan het wel.
En als die defect geraakt sluit ik mijn pc aan op de stereo, vandaaruit stuur ik het geluid terug via de line in (van de geluidskaart in mijn computer voor alle duidelijkheid), dat kan ook.
Deze truukjes werken tot nu toe altijd nog.
Ik heb ook op die manier in de jaren 90 al mijn oude lp en cassettes op cd gezet (uren en uren, elke dag voor en na school).
Van daaruit is het idee ontstaan.
De cd-recorders schreven toen nog met 1 tot 4x, je kan al denken hoe het er toe ging.
Binnen 100 jaar spreken onze nakomelingen over 'de ambachtelijke computerwerken van toen' (lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan