"Synovate on behalf of Microsoft" <mscpba@m01.synovate.nl>

Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
"Synovate on behalf of Microsoft" <mscpba@m01.synovate.nl> stuurde mij zondag,en net ook een mail.
Dit is vermoedelijk het gevolg van mijn verzoek een paar weken terug naar support, die ik overigens ook heb gekregen.
Bij de frequentie van mail sturen stel ik me toch wel vragen over.
Ben ik de enige die om support vroeg?
Waarom is het zo dringend, zo noodzakelijkdat ikzo een vragenlijst invul?

Dit is de link in hun mail
Synovate.nl
 
Van de microsoft medewerker kreeg ik mail met daarin 2 e-mailadressen waarop ik kom laten weten of zijn tips het probleem hebben opgelost.
Ik heb daarop gereageerd.
Een paar weken later belde die medewerker me op.
Ik heb naar aanleiding daarvan ook onmiddelijk gepost hierover op dit forum.
Merkwaardig was wel dat die medewerker niets wist over mijn mail, hij was zeer verbaasd omdat hij niets had ontvangen, afkomstig van mijn mailadres.
 
Ik heb er even het bedrijfsprofiel van synovate bijgehaald en moet toegeven dat het er in mijn ogen betrouwbaar uitziet.
Bedrijfsprofiel Synovate
Waarvoor hebben ze mijn ip adres nodig bijvoorbeeld.
Dat gaat al mijn privacy aan.

Zoeken ze naar mensen die illegale soft gebruiken?
Is dat wat ik tussen de regels kan lezen?
Alles is legaal hoor op mijn laptop, daar niet van, maar de vraag stel ik me wel.
Ik plaats hier even een stukje uit de mail die ik nu 2x ontving in 2 dagen.


Microsoft Satisfaction Survey Privacyverklaring: Microsoft doet er alles aan om uw privacy te beschermen. De antwoorden op de enquête worden verzameld door Synovate, een onderzoeksbureau dat in opdracht van Microsoft deze enquête uitvoert. Voor deze enquête hoeft u geen persoonlijke informatie op te geven. Uw antwoorden worden gekoppeld aan de contactgegevens die in een eerder stadium door Microsoft zijn verzameld en worden gedeeld met Microsoft.

Via deze enquête wordt naast uw antwoorden informatie verzameld zoals het IP-adres (Internet Protocol) dat u gebruikt voor toegang tot internet en de datum en het tijdstip waarop u de enquête invult. Deze informatie wordt gebruikt om de enquête te verbeteren, trends te analyseren en de enquête uit te voeren.

Deze verklaring is alleen van toepassing op de Microsoft-tevredenheidsenquête. De verklaring is niet van toepassing op andere online of offline sites, enquêtes, producten en services van Microsoft.

Neem contact op met mscpba@m01.synovate.nl als u vragen heeft over de verzameling of het gebruik van uw persoonlijke gegevens.

Dit bericht werd verzonden aan *********** door: mscpba@m01.synovate.nl. U he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan