Systeem ui

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
Beste

Ik kan opeens geen screenshot meer opslaan. Ik krijg melding dat dit komt door systeem ui. Ook kan ik vb geen zoekertjes plaatsen want ik krijg geen foto te zien. Het blijft maar draaien. Soms als ik de smartphone heropstart kan ik een tijdje terug een screenshot maken en opslaan.

Dank
 
Geen melding zichtbaar dat er updates voor het systeem klaar staan ? Een hangende update kan soms tot gevolg hebben dat bepaalde funkties het niet meer doen ...
 
Neen. En bij WhatsApp heb ik ook problemen. Kan geen meldingen veranderen. Klok geeft geen geluid meer. Enz. En apps lopen vast
 
Ik heb mobiele data bij Google afgevinkt en Bitdefender herinstalleerd en nu schijnt het terug te werken. Dank voor de moeite. LUCKO
 
Ik heb mobiele data bij Google afgevinkt
Wat bedoel je daarmee ? Je kan mobiele data toch enkel aan- en afvinken op niveau van je smartphone ?
Niet binnen je Google account, dat is daar toch geen instelling ?

Bitdefender zal wel de boosdoener geweest zijn ...
 
Ja ik kon dat afvinken bij mijn xiaomi. Bij app info kun je dat afvinken. Maar ik zie dat het zich automatisch terug aanvinkt als je mobiele data aanvinkt
Screenshot_2024-04-11-07-18-39-611_com.miui.securitycenter.jpg
 
ah, maar dat is niet je Google-account waarbinnen je dat af- of aan vinkt, maar een app !
Je kan uiteraard van een app wel bepalen of die mobiele data gebruikt of niet, maar je zei Google. Vandaar mijn onbegrip.
Dank voor de verduidelijking.
 
Terug
Bovenaan Onderaan