Tablet sumsung 101

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb 3 maanden een tablet van Samsung . Alleen ik heb hem daarna maar 4 keer gebruikt.
Nu wil ik hen gaan gebruiken en moest hem dus gaan opladen want hij ging niet meer aan.
Echter er staat nu een gevaren teken bij bij het aansluiten op de stopcontact.
Ik heb hun gebruiks aanwijzingen maar er staat alleen dat dat teken gevaarlijk kan zijn voor het toestel en mijzelf. Ik durf het dus niet op het stop contact te laten staan. Of kan ik dat wel doen????
vriendelijke groet Elegance
 
Ehh, je bedoeld de adapter aansluiten op het 220Volt stopkontakt?
Eigenlijk kijk ik daar nooit naar en doe dat gewoon.
Hier zal wel weer een regelgeving voor bestaan om zoiets met stikkers duidelijk te maken dat 200volt gevaarlijk is.

Ik zou het gewoon doen.

De stekker van een schemerlamp in het stopkontakt steken kan ook levensgevaarlijk zijn. Trouwens wat dacht je van de stofzuiger in het 220Volt stopkontakt steken en de koelkastdeur, want ook deze werkt op 220Volt. LEVENSGEVAARLIJK is dat.

De wereld lijkt soms gek geworden door alle wetten en plichten om dit soort meldingen op apparatuur te vermelden.
 
Die meldingen zijn er omdat sommige mensen heel lichtzinnig omspringen met bepaalde apparatuur. Als er ergens iets voorvalt door onzorgvuldig gebruik, bestaat de kans dat de maker veroordeeld wordt als er dergelijke zaken niet vermeld staan.
Je zou verstomd staan hoe sommige mensen de voorschriften aan hun laars lappen. Er zijn er die een mixer in de afwasmachine zouden doen. Wat denk je dat ditr geeft als ze dan de mixer aansluiten op het stroomnet?
Dus als je Uw tablet op een normale manier aansluit, zal je geen problemen ondervinden.
 
Lol met al die leuke mensen hier.
Maar ik hou het op die van Pluis .ik vertrouwde op het antwoord Ik ben echt een leek dus mij kan je alles wijsmaken.
Maar ik heb gedaan wat je schreef en inderdaad later ging dat teken weg en doet hij het weer prima. Intussen weet ik het juiste antwoord. Dat gevaren teken of uitroep teken verschijnd als de tablet hele maal leeg is dan komt dat teken. IK heb gevraagt of ze niets beter wisten te bedenken want als die leeg is zetten we vanzelf toch de oplader er op. Maar ja dit was een nieuwe update )Hi hi zijn vast mannen die dit bedacht hebben '

Maar ik ben blij met jullie dank je wel voor het goede antwoord die veel leuke reacties heeeft gebracht
Groetjes Elegance
 
Het is altijd een kwestie van gezond verstand gebruiken, of je een leek bent of niet.

Ik zal een voorbeeld geven: Roken
Hierover zijn processen geweest in Amerika van familieleden van overleden kettingrokers die blijkbaar niet wisten dat roken slecht voor je gezondheid is.
Mij kun je het niet wijs maken dat ze dit niet wisten, maar ze sleepten, ik dacht Philip Morris voor de rechter en ze hebben het nog gewonnen ook en kregen een behoorlijk bedrag uitgekeerd.

We kunnen er op wachten dat er over een aantal jaar een stikker aan de binnenkant van elke auto zit met de mededeling: Pas op, rijdt u met dit voertuig met 120 km/uur tegen een boom, dan kunt u blijvend letsel hieraan overhouden.
Er zal ooit wel eens een gek zijn met een dwarslaesie, veroorzaakt door zo'n ongeval, een rechtszaak tegen een autofabrikant begint omdat hier niets over in de handleiding van z'n voertuig vermeld stond.
En misschien gaat hij deze rechtszaak nog winnen ook.

Zucht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb niet langer een trekhaak. De caravan heeft een vaste standplaats gekregen.
Trouwens, op een hybride mag geen trekhaak komen. Reden zou zijn dat met een trekhaak op dergelijke auto het verbruik evenveel zou zijn als op een normale auto. Met een trekhaak zou je dan geen subsidie kunnen krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan