Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Al een tijdje gaat de software telemeter hier niet meer dus vandaag eens ISP monitor geprobeerd maar deze werk ook niet. Heeft er nog iemand problemen mee ?
 
Bij Telenet is men, naar 't schijnt, al een tijdje aan 't werken (volumes aanpassen?), daarom zou de Telemeter niet functioneren.
De functie die je mailbox nakijkt en waarschuwt als je mail hebt, werkt nog steeds, die heeft het niet laten afweten.
 
Ook je Telemeter verandert.[FONT=Verdana, Geneva, sans-serif]
In je Telemeter in Mijn Telenet krijg je voortaan een gekleurde wijzerplaat te zien, die aangeeft of je dagelijkse volumeverbruik in lijn ligt met het gemiddelde van alle TurboNet XL-abonnees. Je Telemeter geeft ook aan welke de minder drukke periodes op het netwerk zijn, waarin je meer kunt downloaden zonder dat dit als buitensporig wordt beschouwd.
[/FONT]

Deze had ik van telenet gekregen via mail, vanaf 15 juli is het dan onbeperkt downloaden, denk dat ze nu de telemeter
hierop aan het aanpassen zijn. Ik heb ISP monitor en deze gaat momenteel ook niet.
 
Het zal nog wel een tijdje duren vooraleer de "ISP Monitor of de Telemeter 3.5" terug zullen werken.
Deze zullen door de makers ervan terug moeten worden aangepast.
De werking van de "Telemeter" van Telenet is volledig veranderd en daardoor werken de hierboven genoemde progjes niet meer.

PS.: Dat bij "Telemeter 3.5" de mail-waarschuwing nog werkt is correct. Hier is niets aan veranderd door Telenet en heeft ook niets te maken met de "Telemeter" van Telenet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan