Status
Niet open voor verdere reacties.
heb een vraagje over het progje telemeter, heb het geinstalleerd op een pc met twee accounts, maar als ik nu het tweede account opstart dan vraagt ie de gebruikersnaam en wachtwoord en als ik deze ingeef krijg ik de melding dat een van de twee ingegevene fout zou zijn. Is dit normaal of doe ik hier iets verkeerd :vraagteken:
 
ik denk dat de telemeter alleen rekening houd met :
login die u gekegen hebt van provider + bijhorend paswoord.
kan verkeerd zijn hoor
 
Met uw 2 accounts blijft het 1 meter dus zal het niet werken.
 
ik denk dat de telemeter alleen rekening houd met :
login die u gekegen hebt van provider + bijhorend paswoord.
kan verkeerd zijn hoor

inderdaad houdt ie enkel rekening met de gegevens van de provider, dat is nou net het probleem bij het ene account neemt telemeter deze gegevens aan en als we dan overgaan naar het andere account en het progje vraagd hier naar die zelfde gegevens dan zegt hij dat er één van beide niet correct zijn. Als ik dan het schermpje weg vink en klik onder in de taakbalk op het icoontje van telemeter kan ik toch de info over up- en download zien in het raampje dat opspringt op het scherm maar onder in de taakbalk zie ik geen kleurenbalkjes.
 
Ik denk maar weet het niet zeker dat je 2 account meter niet zal werken.
 
Ik denk maar weet het niet zeker dat je 2 account meter niet zal werken.

zoals ik hierboven al liet weten kan ik in het tweede account wel de info krijgen door op het symbooltje te klikken maar onder in de taakbalk blijft de kleur flauw geel.
 
Zoals jij het denkt is het Laurek.Zou anders makkelijk zijn om wat meer GB te kunnen up en downloaden
Groetjes
walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan