Telenet opent wifi-homespots voor alle internetklanten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Telenet gaat zijn wifi-homespots openstellen voor alle internetklanten. Voordien konden enkel klanten die zelf een deel van hun draadloze internetverbinding openstelden deze wifi-toegangspunten gebruiken.

In februari lanceerde Telenet het principe van de homespots. Klanten met een specifiek type modem konden twee internetsignalen uitzenden: een voor privégebruik, en een signaal dat kon gebruikt worden door voorbijgangers die zelf ook een Telenet-homespot openstelden voor publiek gebruik.
Volgens de Mechelse kabelaar zijn er in Vlaanderen intussen al meer dan 600.000 dergelijke homespots. En die worden nu opengesteld voor alle Telenet-internetklanten - dus ook voor wie thuis geen HomeGateway 2.0 of 3.0 heeft. Lees meer op standaard.be
 
Tuts, bij mij hoef je niet voor de deur te staan hoor, je mag gerust binnenkomen.
Eerst moest je van Telenet je eigen homespot openstellen om elders op te kunnen. nu is dat ook niet meer nodig. Goede zaak.
 
dat telenet maar telenet blijft ....(x)
wie weet wat voor geklooi we daarna hebben met UPC ( niets persoonlijks tegen onze NL buren )
 
Moederbedrijf UPC wil Belgische Telenet volledig overnemen :duimop::duimop::duimop::duimop:

Ik dacht dat het hier over Amerikaanse Liberty Global Inc. ging. Toch volgens de berichtgeving. Of heb ik een ander merk van radio??????
 
Ik dacht dat het hier over Amerikaanse Liberty Global Inc. ging. Toch volgens de berichtgeving. Of heb ik een ander merk van radio??????

UPC is inderdaad onderdeel van Liberty Global, het Amerikaanse moederbedrijf.
 
Ik dacht dat het hier over Amerikaanse Liberty Global Inc. ging. Toch volgens de berichtgeving. Of heb ik een ander merk van radio??????
tja x procent amerikaans, trek je het niet aan BGC heeft hetzelfde probleem : x procent usa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan