Telenet reken ook goed door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik wil nu van Shakes veranderen naar Shakes Turbo maar voor dat ik dit wil zou ik een activering van 30€ moeten betalen, waar ze zelf niets voor moeten doen want alles loopt bij hun langs computer. Waarom eindelijk die 30€ extra.

Ook heb ik nu FreePhone Europe (dal uren) in paket zitten maar wat ben je daar mee, zou beter zijn als vroeger dat je FreePhone hebt naar alles vaste nummers binnen belgie.
 
Ik wil nu van Shakes veranderen naar Shakes Turbo maar voor dat ik dit wil zou ik een activering van 30€ moeten betalen, waar ze zelf niets voor moeten doen want alles loopt bij hun langs computer. Waarom eindelijk die 30€ extra.

Ook heb ik nu FreePhone Europe (dal uren) in paket zitten maar wat ben je daar mee, zou beter zijn als vroeger dat je FreePhone hebt naar alles vaste nummers binnen belgie.

Welke Shake hebt u nu?
Welke Shake wilt u nu nemen?
Shake Turbo bestaat niet!

FreePhone Europe is ook voor de vaste nummers in België gedurende de daluren.

Als er geen modem of (HD) digicorder moet geplaatst worden moet die activatie van € 30 niet betaald worden.
 
Ik wil nu van Shakes veranderen naar Shakes Turbo maar voor dat ik dit wil zou ik een activering van 30€ moeten betalen, waar ze zelf niets voor moeten doen want alles loopt bij hun langs computer. Waarom eindelijk die 30€ extra.

Ook heb ik nu FreePhone Europe (dal uren) in paket zitten maar wat ben je daar mee, zou beter zijn als vroeger dat je FreePhone hebt naar alles vaste nummers binnen belgie.
Normaal gezien zal je deze 30 € niet moeten bijbetalen , ik heb dat ook niet moeten doen ook al zeiden ze dat aan de telefoon
 
activering naar een hoger limiet

activering naar een hoger limiet

Naar een hogere shake gaan is kosteloos.

Wil je naar een lagere shake gaan, of naar een andere telenet product die lager is dan wat je nu heb,t is het bijbetalen.

Gratis bellen is mogelijk mits bijbetaling van de 5 euro, dan heb je Free Phone Any time.
voor de free phone bel je best naar Telenet zelf.
 
en hoe ze aanrekenen, heb internet security van telenet op mijn laptop staan.

vorige week den laptop eens clean gemaakt en windows 7 erop.

de beveiliging ging niet goed en bijgewerkt,

vrijdag kreeg ik al een briefing van TN en moet ik nu 8€ voor 2 laptops betalen.

das is toch straf.

nu wil ik internet security er zeker af en zet er nod32 terug op.
 
Gewoon eens bellen en dit uitleggen. Normaal moet hij de oude nummer schrappen en de nieuwe installatie voorzien van een nieuw nummer. Bij installatie geeft die dit normaal aan en is dit blijkbaar fout gelopen.
 
Blij dat de admin ook ergens anders fout kan lopen, net zoals bij BGC.
 
zal nog lang duren eer ik naar telenet ga.
Loopt iets fout zeggen ze 'bijbetalen'
Moet niet altijd, maar degene die het doen zonder vragen stellen zijn hun centen kwijt.
En toch zijn telenetklanten tevreden over hun provider.
Begrijpen wie kan.
Geen monopolisten in huis hier, behalve ikke als ik win met het spelletje monopoly.
 
Het probleem met Telenet is dat ze de grootste zijn en zich alles kunnen permiteren.
Persoonlijk heb ik ook al een aantal slechte ervaringen.Zo heeft vandaag vanaf 10.30u tot 16u alles hier plat gelegen omdat wegenwerkers een kabel hadden doorgebroken en alles gewoon terug dicht gegooid hadden.Op jaarbasis gebeurt het toch een keer of 10 dat we een tijd zonder kabel zitten om welke reden ook,mar je rekening zal evenveel zijn.
Als er een provider zou zijn die hetzelfde aanbied zelfs aan dezelfde prijs zouden ze wel anders reageren op de klachten van hun abonees.
Maar niet alleen de abonees laten ze voor wat het is,je moet hun techniekers eens bezighoren.
Neem nu het geval van vandaag,de technieker, een man alleen zou een halve straat moeten gaan openspaden om de beschadigde kabel te vervangen en geen enkele superviser of verantwoordelijke was bereikbaar om versterking te vragen.
Het enige dat Telenet intresseerd is geld!
 
Telenet en belgacom worden er weer door gesleurd.
Ik citeer even een bericht dat ik net las.
Belgacom meer volume !
Serge

Beste,

Nog maar een paar weken geleden bespraken jullie in het programma het volume dat je kan downloaden bij onze providers. Ik hoorde toen dat zowel telenet als belgacom het volume zouden optrekken. En ja dan doen ze MAAR je moet er voor betalen. Belgacom boost het internet en jij kan er van meegenieten, dat zeggen ze maar je moet er verdorie wel voor betalen. Ik wil niet meer volume maar er geen mogelijk om daar aan te ontsnappen. DAT NOEM IK NOG EENS BEDROG

Is hier iets van waar?
 
Het klopt en niet.
Belgacom heeft zijn abonnementen herschikt,zodat de ene iets voordeliger uitvalt en de andere wat duurder.
Hier de prijzen voor nieuwe abo's
Hier de mening van Test aankoop
En de vergelijkende tabel snelheden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil nu van Shakes veranderen naar Shakes Turbo maar voor dat ik dit wil zou ik een activering van 30€ moeten betalen, waar ze zelf niets voor moeten doen want alles loopt bij hun langs computer. Waarom eindelijk die 30€ extra.

Ook heb ik nu FreePhone Europe (dal uren) in paket zitten maar wat ben je daar mee, zou beter zijn als vroeger dat je FreePhone hebt naar alles vaste nummers binnen belgie.

Als ik het goed voorheb, kan je mits 5€ opleg per maand FreePhone 24 krijgen. Bij mij is dit toch zo. Noemt bij mij wel een pack. Is nu aangepast naar shakes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan