Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste pctuts-vrienden,

door omstandigheden, ziekte, ben ik onlangs teruggevallen op een minimumloon en het ziet er naar uit dat dit nog wel even gaat duren.
Ik was dus aan het zoeken naar "thuiswerk op de pc", om mijn inkomen wat omhoog te krijgen en ik kwam bij deze site terecht : Ideale Thuis Bijbaantje. Verdien Simpel ? 250 Per Dag

Heeft hier iemand ervaring mee? Is dit te betrouwen?

mvg,
Flippie
 
Moet je allemaal niet geloven, deze mensen willen geld uit je zak jagen. Alles wat op internet en in krantjes staat moet je niet geloven.
 
Beste pctuts-vrienden,

door omstandigheden, ziekte, ben ik onlangs teruggevallen op een minimumloon en het ziet er naar uit dat dit nog wel even gaat duren.
Ik was dus aan het zoeken naar "thuiswerk op de pc", om mijn inkomen wat omhoog te krijgen en ik kwam bij deze site terecht : Ideale Thuis Bijbaantje. Verdien Simpel � 250 Per Dag

Heeft hier iemand ervaring mee? Is dit te betrouwen?

mvg,
Flippie

Laten we nu eens even veronderstellen dat wat hier wordt aangeboden volstrekt legaal en volledig in orde is met alle voorschriften (wat absoluut niet is). U bent ziek en u ontvangt een ziektevergoeding (of invaliditeitsvergoeding).
De inkomsten die u eventueel zou ontvangen worden dan natuurlijk aangegeven bij de belastingen. Wat gaat er dan gebeuren. U zal uw ziektevergoeding kunnen terugbetalen, want iemand die deze vergoeding ontvangt mag niets bijverdienen.

U krijgt voor 1 emailtje € 30.
Naar hoeveel adressen moet dit mailtje gestuurd worden.
Hoelang gaat het duren vooraleer uw provider (telenet) u gaat afsluiten omdat u spam verstuurt.

De enige die er iets (veel) kan aan verdienen is diegene die uw € 29,95 ontvangt. En u bent natuurlijk dezelfde som kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan