Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, als ik dubbelklik op 1 van mijn snelkoppelingen op mijn bureaublad, dan gaat iedere webpagina zeer traag open, vroeger duurde dat max 2 sec, nu moet ik telkens 10 a 15 sec wachten tot er iets gebeurt, dit is ook het geval wanneer ik op het internetsymbooltje in mijn taakbalk druk, ik heb windows xp, antivitus is nod32, en ik zit bij telenet (express net)
wat zou ik kunnen doen, want vroeger ging alles direct open en nu niet meer,
groetjes Geert
 
hallo, als ik dubbelklik op 1 van mijn snelkoppelingen op mijn bureaublad, dan gaat iedere webpagina zeer traag open, vroeger duurde dat max 2 sec, nu moet ik telkens 10 a 15 sec wachten tot er iets gebeurt, dit is ook het geval wanneer ik op het internetsymbooltje in mijn taakbalk druk, ik heb windows xp, antivitus is nod32, en ik zit bij telenet (express net)
wat zou ik kunnen doen, want vroeger ging alles direct open en nu niet meer,
groetjes Geert

Als eens naar je telemeter weesten kijken of je niet op smalband zit ?
 
Ik doe dit regelmatig met ccleaner nog nooit een probleem gehad. 400 fouten dat is daarom niet erg overblijvende delen van vroegere programma's zijn ook fouten en deze worden netjes opgeruimd.Bovendien kan je een backup laten maken!
 
Ja ik denk dat iederéén daarmee voor het ogenblik een beetje te kampen heeft
speedtest oké en als je een pagina wilt openen moet je even wat langer wachten dan vroeger ligt waarschijnlijk aan de provider zie dat je ook telenet gebruik

ik kamp er ook mee
 
Dit zal zeker helpen ;)
Stappen om de invoegtoepassingen stap voor stap te controleren zijn:


· Open Internet Explorer

*Open in de taakbalk Extra

*Ga naar manage add-ons en klik op ‘invoegtoepassingen beheren‘

*Kies invoegtoepassingen in– of uitschakelen

* Kies de weergave: invoegtoepassingen die op dit moment in Internet Explorer geladen zijn

*Selecteer een invoegtoepassing met de status ‘Ingeschakeld‘

*Selecteer de radio button Uitschakelen

*Klik OK

*Sluit de browser en start deze opnieuw op

*Controleer of de traagheid bij het surfen is verdwenen of dat de functionaliteit van bepaalde websites weer juist worden weergegeven.


Is het probleem nog niet verholpen, herhaal dan deze stappen totdat het probleem zich niet meer voordoet.
 
ik heb daarjuist "superantispyware.com" geinstalleerd en eens laten scannen,
hij heeft zo een 96 trojans gevonden, hij heeft ze verwijderd.
daarna de pc rebooten en het lijkt mij hier al wat sneller te gaan?
ik hou het in de gaten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan