Update Telemeter -> terug in dienst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie

Steunend lid
Vip Lid
Voor al de geïnteresseerden of zij die heimwee hebben naar hun Telemeter.



Na een hele tijd niet meer te werken, heb ik mijn Telemeter terug in gang gekregen.
Er is een nieuwe versie beschikbaar, af te halen op hun site (updaten werkt niet, je moet het afhalen op hun site).
De nieuwe versie vind je hier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor al de geïnteresseerden of zij die heimwee hebben naar hun Telemeter.



Na een hele tijd niet meer te werken, heb ik mijn Telemeter terug in gang gekregen.
Er is een nieuwe versie beschikbaar, af te halen op hun site (updaten werkt niet, je moet het afhalen op hun site).
De nieuwe versie vind je hier!

Ik zal wel onnozel zijn zoals gewoonlijk, maar wat is het nut hiervan? Als ik mijn stand wil kennen ga ik gewoon naar de telemeter op de mijntelenet-site...

(heb dit even geïnstalleerd en stel vast dat de info beperkter is dan degene die online staat...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal wel onnozel zijn zoals gewoonlijk, maar wat is het nut hiervan? Als ik mijn stand wil kennen ga ik gewoon naar de telemeter op de mijntelenet-site...

(heb dit even geïnstalleerd en stel vast dat de info beperkter is dan degene die online staat...)
Dit is een simpel klein programmaatje dat uw telenetmeter stand weergeeft en even gaat kijken of er post is, meer niet.

Ik vind dit heel makkelijk om met één blik te zien hoe het met mijn maandelijks volume gesteld is, zonder steeds naar die site te hoeven surfen, waar, inderdaad, je veel meer informatie vind die je eigenlijk niet nodig hebt.
Ik ben nu steeds op de hoogte van mijn meterstand en kom op het einde van mijn termijn ook nooit in de problemen wegens geen volume niet meer.
Meer nog ik kan op tegen het einde van mijn termijn beter plannen wat en hoeveel ik nog wil downloaden, zodat al waar ik voor betaald heb ook opgesoupeerd is
Ook zie ik direct wanneer er mail is en met één simpele muisknop wordt deze afgehaald.
En het programmaatje is zo klein dat je er niets van merkt als het meedraaid op je pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan