Windows 10 updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows 10 updates



een update voor defender mislukt steeds, krijg dan de volgende melding:



Er zijn problemen bij de installatie van de updates, maar we proberen de installatie later opnieuw uit te voeren. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, komt het volgende wellicht van pas: (0x80070643)



hoe kan ik dit oplossen?
 

.​

Voor Windows Update is er een speciale map waarin alle gedownloade updates worden opgeslagen. Als hier een corrupte update tussen zit, of een update die niet volledig is gedownload kan dat voor problemen zorgen. Om dit te verhelpen kunt u deze map hernoemen waarna die opnieuw wordt aangemaakt.

  • Open het startmenu en typ CMD en open de opdrachtprompt als administrator.
  • Kopieer nu één voor één de onderstaande commandoregels en druk steeds op enter.
  • Herstart de computer en laat Windows Update opnieuw zoeken naar beschikbare updates.
net stop cryptsvc
net stop bits
net stop wuauserv
ren %systemroot%\softwaredistribution softwaredistribution.bak
ren %systemroot%\system32\catroot2 catroot2.bak
net start cryptsvc
net start bits
net start wuauserv
 
Hier staat een hele tut ervoor.
en daar hebben ze het ook over Microsoft .NET Framework Repair Tool wat ik als oplossing gaf
 

.​

Voor Windows Update is er een speciale map waarin alle gedownloade updates worden opgeslagen. Als hier een corrupte update tussen zit, of een update die niet volledig is gedownload kan dat voor problemen zorgen. Om dit te verhelpen kunt u deze map hernoemen waarna die opnieuw wordt aangemaakt.

  • Open het startmenu en typ CMD en open de opdrachtprompt als administrator.
  • Kopieer nu één voor één de onderstaande commandoregels en druk steeds op enter.
  • Herstart de computer en laat Windows Update opnieuw zoeken naar beschikbare updates.
net stop cryptsvc
net stop bits
net stop wuauserv
ren %systemroot%\softwaredistribution softwaredistribution.bak
ren %systemroot%\system32\catroot2 catroot2.bak
net start cryptsvc
net start bits
net start wuauserv
bedankt voor de info ik ga mijn zoon vragen even jullie reacties te lezen en me te helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan