Vastloper in IE7

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Het gebeurd vaak dat IE7 vast loopt voornamelijk dat er nog een eigen gemaakte map openstaat zoals tools of een ander map van windows zelf. De IE7 sluit niet meer af en krijg daarop nog een foutmelding. ;! Erg vervelend en sluiten met ctrl+alt+delete heeft ook geen zin IE7 zit zovast als gewapende beton.:rant:

Zou daar iets aan te doen. Volgens mijn een bug in Vista vroeger in XP Home kwam dit niet voor in IE7.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even nakijken of u alle updates heeft. anders even IE7 verwijderen en opnieuw installeren. Ik heb toch geen problemen met IE7 onder Vista

Mijn internet explorer 7 is de laatse versie. Dit heb ik namelijk gecontroleerd.

En hoe moet ik in godsnaan in Vista mijn Explorer verwijderen, dat het niet tussen verwijderen staat van configuratiescherm ( software verwijderen );)

Mijn zus en overbuur heeft net het zelfde probleem met IE7 zoals bij mijn, zodus ik ben zeker niet de enigste met dit voorval. IE7 is als een (nar) te vergelijken.

Ik denk stillaan om een overstap te doen naar Mozilla, en nog eens een betere beveiliging.(y)

Al goed voor jou dat jij geen probleem hebt.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Zeer simpel overstappen naar firefox veel stabieler en geen fouten. Microsoft geeft toe dat ze in bepaalde versies van IE7 van Vista bugs zitten en ze zouden die verhelpen dat het 1ste SP1 uitkomt. Daar ben ik nu vet mee??
Melden ze per telefoonisch contact.

En IE7 overlappen begin ik niet aan om nog meer miserie te krijgen zeker.

Een Unistaller van IE7 zit niet op Vista, zit standaard op vista bijgeleverd.(nar)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan