Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mijn verkenner staat niet meer in mijn werkbalk dus ik heb een snelkoppeling gemaakt naar mijn bureaublad gemaakt .
ik dacht als ik de verkenner opstart het weer kan vast pinnen aan mijn taakbalk , maar helaas werkt het niet .
Kan iemand mij advies geven hoe ik dit kan oplossen??

Met vriendelijke groet
Humpie
 
het is me niet duidelijk waarom dat jij een snelkoppeling maakt naar je bureaublad !

als de verkenner verdwenen is in je taakbalk dan klik je op start je klikt dan verder op de verkenner ...
deze opent zich nu en je zie vervolgens deze ook van onder in je taakbalk ...
klik met rechts op deze snelkoppeling op de taakbalk en maak deze vast aan de taakbalk .
 
het is me niet duidelijk waarom dat jij een snelkoppeling maakt naar je bureaublad !

als de verkenner verdwenen is in je taakbalk dan klik je op start je klikt dan verder op de verkenner ...
deze opent zich nu en je zie vervolgens deze ook van onder in je taakbalk ...
klik met rechts op deze snelkoppeling op de taakbalk en maak deze vast aan de taakbalk .

Dat heb ik ook gedaan , maar dat werkte niet vandaar de snelkoppeling .
 
ok ... klik op start en klik verder op de verkenner ...
klik verder op de C:/ Gebruikers /*je eigen gebruikersnaam /AppData /Roaming / Microsoft / Windows / Menu Start /Programma's / Systeem
klik in de map Systeem op de snelkoppeling van de verkenner ...en maak deze daarna vast aan de taakbalk .

Ashampoo_Snap_2016.07.09_17h33m06s_003_.jpg

**let op : de map AppData is een verborgen map je dient eerst deze tevoorschijn te halen ..
klik met rechts op start en kies het configuratiescherm ...
klik verder op "Opties voor Verkenner " en selecteer de tap "weergave "
plaats het vinkje bij verborgen mappen ,bestanden en stations weergeven ...bevestigen met toepassen en ok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan