Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Als ik in mijn verkenner op een bepaalde map 1x druk en blijf drukken om deze te verplaatsen, gaat deze dikwijls open, hetzelfde met muziekbestanden die ik wil verplaatsen.
Zeer vervelend, vroeger had ik daar geen last van.
Heb al naar de mapopties gezien en alles staat daar normaal, 1x klikken voor te selecteren en 2x voor te openen.
 
Denk dat mijn muisje kapot is, ik probeer nu een ander en dit ziet er terug ok uit.

Te vroeg geweest, heb mij een nieuwe muis gekocht maar probleem blijft hetzelfde, heb al vanalles geprobeerd, snelheid verminderd, gescand met malwarebytes en virusscanner, geen enkel probleem.
Zeer raar, werkte een week terug nog perfect, mocht iemand een tip weten die ik kan proberen, graag.
mvg
Ed
 
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je precies bedoeld.
Je zegt: "op een bepaalde map 1x druk en blijf drukken om deze te verplaatsen"

Als je op een map dubbelklikt zal deze open moeten gaan en zal je de inhoud van die map moeten zien staan.

Dus ik snap hier de link tussen klikken en verplaatsen even niet.
 
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je precies bedoeld.
Je zegt: "op een bepaalde map 1x druk en blijf drukken om deze te verplaatsen"

Als je op een map dubbelklikt zal deze open moeten gaan en zal je de inhoud van die map moeten zien staan.

Dus ik snap hier de link tussen klikken en verplaatsen even niet.

Als je een bepaalde map wil verplaatsen, klik je erop en blijf je deze aanhouden om te verslepen, dit gaat niet altijd omdat deze bij de 1ste klik opengaat.
 
er word hier bedoeld dat de bepaalde map open gaat als men deze door middel van verslepen gaat verplaatsen ...dus men klikt op deze map en men houd de linker muis knop ingedrukt om deze map te verslepen ...
 
staat bij de eigenschappen van de muis toevallig de klikvergrendeling aan ....!
indien zo zet je deze uit door het vinkje weg te halen ..
bevestigen met toepassen en ok

Ashampoo_Snap_2015.09.29_19h53m48s_003_.png
 
AH, nou snap ik wat je bedoeld en inderdaad een vreemd probleempje.

Gewoon eens proberen: Ga naar apparaat beheer en dan naar Muizen en ander aanwijsapparaten.
Dubbelklik hier op en je zal de muis zien staan. Ga hierop staan en daarna zou je hiervan de installatie ongedaan moeten kunnen maken via de kleine pictogrammetjes bijna bovenaan rechts. ( die met het kleine rode kruisje )
Let op, hierna werkt je muis helemaal niet meer.
Gebruik nu gelijktijdig de Alt toets en de A toets en klik op de enter toets. De muis zal nu opnieuw geinstalleerd worden.

Mocht je dit niet lukken, kun je op de Windows toets klikken en dan met de cursortoetsen de pc opnieuw opstarten. ( 2x naar rechts en 1x naar boven als het goed is. )
Hierna zal de muis ook weer geinstalleerd worden.
 
er word hier bedoeld dat de bepaalde map open gaat als men deze door middel van verslepen gaat verplaatsen ...dus men klikt op deze map en men houd de linker muis knop ingedrukt om deze map te verslepen ...

Staat het vakje aangevinkt "Primaire en secundaire knop omwisselen ? Links of rechts word hiermee bedoelt . Er zijn ook linkshandige mensen en die gaan de muisknoppen dan instellen op hun linkshandigheiod.

Rechtsklikken en uitvoeren als administrator gaan deze de muisknop links gebruiken maar dan ook zo instellen.
 
Staat het vakje aangevinkt "Primaire en secundaire knop omwisselen ? Links of rechts word hiermee bedoelt . Er zijn ook linkshandige mensen en die gaan de muisknoppen dan instellen op hun linkshandigheiod.

Rechtsklikken en uitvoeren als administrator gaan deze de muisknop links gebruiken maar dan ook zo instellen.

Ranger, waar vind ik da ergens, of dit aangevinkt staat ?
 
AH, nou snap ik wat je bedoeld en inderdaad een vreemd probleempje.

Gewoon eens proberen: Ga naar apparaat beheer en dan naar Muizen en ander aanwijsapparaten.
Dubbelklik hier op en je zal de muis zien staan. Ga hierop staan en daarna zou je hiervan de installatie ongedaan moeten kunnen maken via de kleine pictogrammetjes bijna bovenaan rechts. ( die met het kleine rode kruisje )
Let op, hierna werkt je muis helemaal niet meer.
Gebruik nu gelijktijdig de Alt toets en de A toets en klik op de enter toets. De muis zal nu opnieuw geinstalleerd worden.

Mocht je dit niet lukken, kun je op de Windows toets klikken en dan met de cursortoetsen de pc opnieuw opstarten. ( 2x naar rechts en 1x naar boven als het goed is. )
Hierna zal de muis ook weer geinstalleerd worden.

Moet ik "Het geselecteerde apparaat uitschakelen"
Is het dat wat je bedoeltmuis1.jpg
 
En bij dubbelkliksnelheid hoe staat daar het schuifregelaartje .
Verschuif dat eens tot bijna langzaam. Als dat op snel staat en bij minste klikje dat je doet bij het ingedrukt houden heb je ook probleem wat jij beschrijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan