Status
Niet open voor verdere reacties.
C

chef

Gast
Hallo,
Ben nieuw op dit forum, en vind misschien hulp.
sedert enkele dagen heb ik op internet vervelende groene, dubbel onderstreepte links met reclame. ik heb gezien dat iemand hier reeds melding van bracht, en toevallig een oplossing vond, voor Crome.
Ik heb Firefox staan, weet iemand hoe ik die ondingen kan wegkrijgen, heb al Mc Afee verwijderd en terug Norton geinstalleerd, omdat ik dacht dat deze beter is, maar ze blijven.
dank bij voorbaat,
Roger
 
Dag Roger,

welkom op pcTuts!

1. Download HijackThis. (klik er op)

De download start automatisch na 5 seconden.
Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".
Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding "For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map: C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis.
 
Hallo,
Adblock plus heb ik, helpt niet voor de vervelende groene links.

HikackThis.msi heb ik gedaan, maar het lukt me niet om het kladblokvenster te selecteren/kopieren/plakken....-m-


Dag Roger,

welkom op pcTuts!

1. Download HijackThis. (klik er op)

De download start automatisch na 5 seconden.
Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".
Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding "For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map: C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis.
 
Hallo,
de hijack lukt me niet...

heb intussen Google Crome geplaatst, en heb daarmee niet dat "groene" probleem, Firefox geopend met dezelfde pagina, en daar wel. Spijtig want ik heb wel graag Firefox, maar blijkbaar heeft de browser er mee te maken.

Bedankt voor de reakties, mocht er toch iemand een oplossing voor Firefox weten....

Roger




Als het niet lukt om de tekst hier te plaatsen, voeg het logje dan toe als bijlage.
Hoe je dat kan doen, kan je hier zien: http://www.pctuts.be/f2/hoe-werkt-het-forum-39599/
 
@ chef
plaats eens de link hier van de site die het probleem geeft in FireFox
 
Het lukt me niet, als ik wil bestand plakken komt kader "geen internetverbinding" ???
Maar zoals gezegd, met google crome heb ik het probleem niet, dus crome it is...
Toch bedankt voor de moeite en het opvolgen.

Lukt het op deze manier Roger?
 
Het lukt me niet, als ik wil bestand plakken komt kader "geen internetverbinding" ???
Maar zoals gezegd, met google crome heb ik het probleem niet, dus crome it is...
Toch bedankt voor de moeite en het opvolgen.

Stuur het anders naar dit mail adres, dan plaats ik het voor u.
 
Dan doen we het uitzonderlijk wel zonder logje. ;)

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met deze tool!

Download
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek naar het bureaublad.
  • Wanneer je browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Code:
autoclean;
emptyclsid;
firefoxlook;
startupall; 
filesrcm;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan