verwijderen van vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik werk met een laptop acer asspire 5920g en heb er 2 besturingsystemen opstaan zowel vista en windows7 op mijn c staat vista en op mijn d windows 7 ik zou er graag windows vista uitsmijten zonder dat
mijn c schyf verdwynt? heb geprobeerd deze te verwijderen via formatteren maar de toegang is geweigerd(deze kan niet uitgevoerd worden) ik heb geen schyf van vista omdat deze geinstalleerd staat via een oem versie van windows7 heb ik wel een installatieschyf.hoe kan ik op een andere manier vista laten verdwijnen?
wie kan me helpen?
grtj zorro

[OPLOSSING]ondertussen is mijn probleem opgelost gewoon met mijn win7 schyf terug een installatie gedaan en de 2 parties c en d geformateerd en op c geinstalleerd dus deze hoofdstuk mag dan afgesloten worden groetjes zorro[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik het goe begrijp heb je nu een dualboot staan ,
Het beste volgens mij om geen problemen te hebben is opstarten met je instalatiedvd van win 7 en booten via deze dvd en dan alles mooi opnieuw instaleren van windows 7
Je kan ook eens natuurlijk proberen met vistabootpro en zo dat hij moet opstarten met win 7 en de boot van vista ervan gooien ,hou wel rekening meer dat dan als je dat doet je D je opstart zal zijn.

ik zou voor het gemak een frisse instal doen met win 7 en dan alles instaleren naar wens ,en dan ne backup laten schrijven naar D.
 
ik werk met een laptop acer asspire 5920g en heb er 2 besturingsystemen opstaan zowel vista en windows7 op mijn c staat vista en op mijn d windows 7 ik zou er graag windows vista uitsmijten zonder dat
mijn c schyf verdwynt? heb geprobeerd deze te verwijderen via formatteren maar de toegang is geweigerd(deze kan niet uitgevoerd worden) ik heb geen schyf van vista omdat deze geinstalleerd staat via een oem versie van windows7 heb ik wel een installatieschyf.hoe kan ik op een andere manier vista laten verdwijnen?
wie kan me helpen?
grtj zorro

okee bedankt voor de informatie ondertussen is mijn probleem opgelost gewoon met mijn win7 schyf terug een installatie gedaan en de 2 parties c en d geformateerd en op c geinstalleerd dus deze hoofdstuk mag dan afgesloten worden groetjes zorro
 
type in zoeken eens cmd en druk op enter
Type nu in het zwart venster slmgr -dlv
Hier zie je hoeveel activatie's je nog te goed hebt.
Normaal 3, je hebt herinstall gedaan, nu dus nog max 2
Let op met formatteren, voor je het weet kan je bellen naar Microsoft om nieuwe productcode.
Bezint eer je zo iets doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan