Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BEL155

Gast
Komt Vista SP2 via windows update? Of moet ik dat SP2 voor Vista zelf op de MS homepage downloaden?

Had vernomen dat er al mensen zijn die het via de normale windows update hebben binnen gekregen. Maar ik heb nog niks ontvangen.

Mvg BEL155
 
Bedankt Patje001.

Zal nog enkele dagen afwachten om te zien dat die toch niet via windows update komt.
 
Hoe krijg je je updates binnen Bel155 ?
Staan deze als automatisch of ga je regelmatig zelf eens kijken via update als er updates zijn ? Krijg je andere updates binnen van Microsoft ?
Zo neen is er toch meer aan de hand..
Het zou kunnen dat je met een of andere besmetting zit indien je geen updates binnen krijgt. Dus toch eens nakijken hoe je instellingen staan...
 
Juist nog 9 updates binnen gekregen. Optionele en belangrijke.

Mijn Updates staan Laat myzelf kiezen of ik ze download en installeer.

Heb juist nog bij verborgen updates gekeken maar daar staat niks in.

Maar toch bedankt voor je meedenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
toevallig de beta van die sp2 gedaan ?
zo ja deze eerst verwijderen.
Anders zoals patje zegt deze manueel binnenhalen.
Kijk eens in je lijst van updates of die er al niet in zit ?
Het zou me verwonderen dat alle updates binnenkomen en net die er niet zou inzitten.
kb 948465. windows vista sp2
dit kan je nagaan in de lijst met geinstalleerde updates. deze installatie is er van af 30/06/2009 pas, dus kijken van af deze datum.
 
Hallo Smessae.

Nee hoor hier heeft geen beta SP2 opgestaan;

In mijn lijst van updates staat die ook niet. Zou het ook wel gemerkt hebben als ik SP2 geinstalleerd had. Al was het maar door de langere tijd van installatie, en door enkele keren de PC te moeten herstarten.

Als ik naar start, deze Computer ga, eigenschappen, dan geeft hij daar ook nog gewoon Vista SP1 aan.

Maar ik ben niet de einigste die SP2 voor Vista nog niet gekregen heeft. Van daar dat ik nieuwsgierig was of de meeste mensen die wel gekregen hadden.

Als ik wist dat bijna iedereen die via windows updates al gekregen heeft, dan zou ik inderdaad die via de link van Patje wel downloaden en installeren.

Wacht nog even af en anders installeer ik hem handmatig. Maar toch bedankt voor de hulp in je meedenken.

Hier nog wat info over mijn PC.
Windows Vista Home Premium SP1. IE8
Core2Quad Q9550 Processor 2830Mhz
Nividia GeForce 8800 GT 512 MB
4 GB DDR2 800Mhz. 500GB HD
Avast, ZA, bescherming progs verschillende, maar geen enkel continue.
Samsung 2493HM 24Inch. Webcam 9000 Pro
Eigen samenstelling
 
Gewoon gaan afhalen op de site van microsoft lijkt me hier dan het beste.
Om de een of andere reden haalt die hem dan niet binnen.
Lijkt me echt raar aangezien je de updates van heden wel binnen kan halen.
 
OK, ga ik doen. Eerst nog even één backup maken met Acronis True Image voor het geval er iets mee fout loopt.
Je kunt mijn leeftijd zien in mijn profilel, t'ja dan wordt je wat voorzichtiger.

Je mag dit op slot doen als je wilt, en nogmaals bedankt.
 
Hallo DamienJack.

Is opgelost denk ik toch. Je weet maar nooit met PC's, dus mag op slot.
 
Hallo DamienJack.

Ja is opgelost, denk ik toch, want met pC's weet je maar nooit.

Mag dus op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan