Status
Niet open voor verdere reacties.
Als hij de PC wil aanzetten dan valt hij onmiddellijk uit.
Dit moet hij soms 50 maal na elkaar herhalen en dan na de zoveelste pogong gaat hij aan.
Hij heeft al verschillende scanners gebruikt en tune up maar niets helpt.

Weet iemand hier raad mee
 
Heb dit ook al twee maal voorgehad met een pc, het het was een defecte voeding, heb ze vervangen en klaar was kees (wat ik eerst gedaan heb: was de voeding van een andere pc erin gestopt om te zien dat het dat was en dan pas een nieuwe gekocht)
 
Ik zal je een heel belangrijke tip geven, open de kast en gebruik is luchtspray, vele mensen zien niet hoe vuil en stoffig de koeler van de CPU kan zijn, maak geregelt schoon, dit omdat stof de openingen van de CPU kan hinderen zodat de warmte niet kan onsnappen. Dan slaat de computer thermisch uit om maar zo te zeggen. Zorg altijd voor voldoende ventilatie en houd de computer schoon, dit voorkomt een heleboel. Misschien dat je dit is kan laten weten of dit helpt. In meeste gevallen uit ervaringen die ik heb is dit een heel voorkomende oorzaak.

groetjes JPC
 
Ik zal je een heel belangrijke tip geven, open de kast en gebruik is luchtspray, vele mensen zien niet hoe vuil en stoffig de koeler van de CPU kan zijn, maak geregelt schoon, dit omdat stof de openingen van de CPU kan hinderen zodat de warmte niet kan onsnappen. Dan slaat de computer thermisch uit om maar zo te zeggen. Zorg altijd voor voldoende ventilatie en houd de computer schoon, dit voorkomt een heleboel. Misschien dat je dit is kan laten weten of dit helpt. In meeste gevallen uit ervaringen die ik heb is dit een heel voorkomende oorzaak.

groetjes JPC


Als hij eenmaal opgestart is, blijft hij dan aan?
Zo ja, dan zal het zeker de voeding zijn.
Kijk dan voor de zekerheid eens met everest home edition naar de temps en de snelheid van de fan.
Dat heeft bijkomend voordeel dat je het kan zien aankomen zonder steeds de kast te moeten openen om te kijken hoeveel stof er al inzit.
 
Zoals nijltjetweety al zei, dan is het zekers je voeding, is niet zo moeilijk die te vervangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan