Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Ik heb een probleem , ik heb mijn externe harde schijf een partitie gegeven maar ik was vergeten mij foto's te verplaatsen bestaat daar een programma voor om die terug te halen zoals in Windows Recovery my Files, en zo ja hoe noemt dat. bedankt.

Grt

Ronny
 
Aangezien het om een externe harde schijf gaat kan je deze toch aansluiten op een pc met Windows en dan de scan doen.
Ik heb ook gehoord van een programma in Linux dat een Windows omgeving simuleert en dan zou je wel Windowsprogramma's kunnen draaien op Linux, misschien het proberen waard.
 
Laatst bewerkt:
'k Heb even rond gekeken, 'k weet niet of er iets bruikbaar bij zit maar kijk
hier even, hier maar dit zal niet goedkoop zijn,

PC Inspector™ Smart Recovery

Hits: 242
Besturingssysteem: Windows 98 / 2000 / NT / ME / XP - Linux met Wine


Speciaal ontwikkeld programma voor het terughalen van gewiste foto's van digitale camera's. Met dit tooltje haal je in een handomdraai de vakantiefoto's, babykiekjes, of zelfs filmpjes opgenomen met uw camera heel éénvoudig terug. Waarna je ze gewoon kunt opslaan om ze later nog eens te bekijken. Het werkt met vrijwel alle opslagmedia voor digitale camera's zoals Flash Card ™, Smart Media ™, SONY Memory Stick ™, IBM™ Micro Drive, Multimedia Card, Secure Digital Card en meer.

Je vindt wel wat op google.
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan