Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je Windows opnieuw wil installeren moet je een sleutel ingeven, maar welke? Hier op het forum worden regelmatig progjes aangeboden om van je bestaande Windows de sleutel op te zoeken. Ik heb dit om mijn eigen pc gedaan, ik heb drie verschillende programma's gebruikt en nu weet ik het helemaal niet meer, ik krijg drie verschillende resultaten. Wie kan dit uitleggen en als ik Windows 10 opnieuw installeer welke sleutel moet ik gebruiken?

Dit zijn mijn resultaten:

The Magical Jelly Bean Keyfinder v2.0.10.11
Windows 10 Home
Product ID: 00326-10000-00000-AA188 match to CD Key data
CD Key:.......................................

Lazasoft Windows Key Finder V1.6
Windows 10 Home
.........................................
Windows OEM product key in BIOS:
...........................................

Product key.rar (via Lana)
Windows 10 Home
Product ID : 00326-10000-00000-AA188
Product Key : ............................

Moderator Notice: Ik heb de key weg gehaald want anders kan iemand anders deze gebruiken ( Tuts )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik altijd de laatste en heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
Met de andere programma's heb ik geen ervaring.
Lana bedankt voor je reactie.

Dat laatste is van NIRSOFT.
Ai, de andere programma's geven een heel andere waarde. Zijn die dan waardeloos in geval van Windows 10? Op mijn oude pc met Windows XP gebruikte ik The Magical Jelly Bean en daar had ik geen problemen mee.
 
open " regedit " en ga naar HKEY-Local-Machine / Software / Microsoft / Windows NT /CurrentVersion / SoftwareProtectionPlatform
*bij het dubbel aanklikken van de map " SoftwareProtectionPlatform " zie je rechts de " BackupProductKeyDefault " vermeld staan ... met de licentie ...en een beetje lager zie je dan " PartialProductKey " vermeld staan met enkel de laatste reeks van deze licentie ..
 
Om Windows 10 schoon te installeren, op een apparaat dat je reeds gratis hebt bijgewerkt, kun je het volgende doen:
1. Een installatie medium van Windows 10 (ISO) maken voor USB stick dan wel Dvd.
2. De Windows installatie uitvoeren en daarbij het invoeren van een product sleutel overslaan. Windows 10 zal zich op deze apparaten namelijk automatisch online activeren. De optie om het invoeren van de product sleutel over te slaan, zal enkel aanwezig zijn bij het starten van het installatie medium, dat je reeds eerder hebt gemaakt. Je hebt dus geen Windows 10 product sleutel nodig wanneer je Windows 10 al hebt bijgewerkt met behulp van de gratis upgrade.

Dus product sleutel overslaan.
Je zal zien vanaf dat je op internet zit dat je WINDOWS 10 geactiveerd is
Heb ik trouwens al gedaan op mijn laptop

http://answers.microsoft.com/nl-nl/...e/540e69b6-db76-4b06-84f6-c05f2cdb1bf6?auth=1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan