Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Hoewel ik niets abnormaal ondervind, deed ik een Hijack this en vond dit ertussen:

O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG9\avgssie.dll

Na wat googlen zou dat een virus zijn. Kan dat? Ik heb een antimalware progamma (malwarebytes:MBAM) er op los gelaten en dit werd niet als slecht herkend.

Iemand een suggestie?
 
Hijack vraagje

Hijack vraagje

Bedankt voor je antwoord Silverwing. Afblijven dus. Allicht het beste aangezien ik tot nu toe er geen problemen van onderving. Alleen het woord "WormRadar" baarde me zorgen.
Merci.
 
Beste waWa

O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG9\avgssie.dll

Ik ga je gerust stellen. Dat is een onderdeel van AVG die in Internet Explorer kwaadaardige sites blokkeert.
 
Laatst bewerkt:
Swake,
Twee geruststellingen is nog beter dan één. Alle twee bedankt voor jullie vlotte reacties. Toch vreemd dat het googlen zoveel verwijzingen naar malware/virussen gevonden werden. Niettemin blijf ik er van af.
MVG
WaWa
 
Dat je op google hier zoveel verwijzingen naar virussen over vind wil zeggen dat er virussen zijn die zich vermommen als die file.
Maar als je goed kijkt zal er steeds een detail verschil zijn zoals een hoofdletter of een streepje.
 
O.K., hoewel ik de lijn uit het log heb geselecteerd, met ctrl+C, dan met ctrl+V de lijn in het zoekvak van google heb geplaatst, zodanig dat er geen verschil bestaat tussen de bewuste lijn en het zoek-element. Ik neem het wel van u aan en blijf er wijselijk van af. Om zo een lange tekst, page per page en letter per letter uit te mluizen is het te warm en blijkbaar de moeite niet waard.
Bedankt voor de suggestie.
WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan