Status
Niet open voor verdere reacties.
P

paul

Gast
Een vraagje:ik wil men webcam inschakelen en krijg een pop-up te zien dat men camera bussy is,kan dat of moet ik iets doen!Wil ook een videogesprek hebben met mensen in wallonie en het lukt me niet om de webcam te aktiveren!!;!

Iemand raad......



Paul :duimop:
 
Een vraagje:ik wil men webcam inschakelen en krijg een pop-up te zien dat men camera bussy is,kan dat of moet ik iets doen!Wil ook een videogesprek hebben met mensen in wallonie en het lukt me niet om de webcam te aktiveren!!;!

Iemand raad......



Paul :duimop:

probeer eens in skype. ik heb ook eens iets gelijkaardigs gehad, kreeg hem precies niet aan de praat. je kan ook eens kijken online voor een betere driver voor je cam
 
heeft gewerkt maar is terug gedaan,als ik een videogesprek wil voeren lukt het gewoon niet om men webcam te aktiveren,micro gaat maar camera niet???;!

Paul
 
het is van men laptop,heb alles nagegaan,als ik op de snelkoppeling druk op men bureaublad om te zien of ie werkt krijg ik gewoon de pop-up met de melding:camera is busy! op msn lukt het ook niet?



Paul
 
Ja momenteel zijn er wel veel die er een probleem mee hebben op messenger
webcam is bezig
hoe zou m'n dit nog kunnen oplossen
miscchien eens een herstelsysteem doen om te zien of dit niet helpt
bij mij ging het gewoon door eens alles gewoon af te sluiten en opnieuw op te starten
 
Het is opgelost,normaal zit de fout bij msn denk ik,iedere keer ik me aanmeld gaat de webcam niet,meld ik mij af dan gaat ie weer,we hebben alle info opgezocht omtrend deze fout maar vinden er gewoon niets over???
Nu heb ik een andere webcam geplaatst en deze werkt wel,nu toch,ik laat nog iets weten als er iets moest veranderen!!


Paul
 
bij een webcam is er normaal toch een cd bij om te instaleren, alle bij mij toch en ik gebruik hem veel om te coresponderen met mijn dochter in holland, gaat perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan