Win7 32bit op 64syst

Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, is het mogelijk dat er een win 7 32bit versie op een 64bit pc gezet wordt?
 
kan het zijn dat daarmee de pc trager werkt? ik zit hier nog steeds met dat acer laptop probleem, of zou het toch het Ram geheugen zijn dat maar half werkt? ik krijg bij de waarderingstest van de pc 1,0 als cijfer dat is toch laag??
 
Tuurlijk, 32 bits werkt trager dan 64 bits. Maar dat was je topic vraag niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
64 bits wil zeggen dat de pakketjes die aan je ram worden aangeboden uit 64 bit ( 8 byte ) per keer bestaan. wat jij dus wil doen is perfect mogelijk. andersom zou nogal lastig worden want dat kan je mobo processor niet trekken ;!
 
ok bedankt ik weet genoeg ik zal er de 64bit opzetten dat de pc toch volwaardig werkt

thx
 
Houd er wel rekening mee dat niet alle software geschikt is voor een 64bit besturing. Dit is de reden dat ik zowel een 32 als een 64 bits computer / besturing gebruik.
Geen probleem dus als je deze ongeschikte software niet wilt gebruiken.
 
Houd er wel rekening mee dat niet alle software geschikt is voor een 64bit besturing. Dit is de reden dat ik zowel een 32 als een 64 bits computer / besturing gebruik.
Geen probleem dus als je deze ongeschikte software niet wilt gebruiken.

dan moet het toch al wel héél oude soft zijn hoor. als de soft geschreven is in 16 bit kàn dat problemen geven, maar in 32 bit is dat normaal niet zo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan