Winavi werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik converteer mijn filmpjes van mijn camera altijd met winavi.
Nu heb ik realplayer verwijderd omdat ik die toch niet gebruik en werkt winavi niet behoorlijk meer.Ik krijg steeds de waarschuwing dat quicktime alternative niet geïnstalleerd is terwijl ik quicktime pro heb.
Heb dan die alternative ook maar geïnstalleerd en dan lukt het converteren terug maar is de kwaliteit van de filpmjes bar slecht,bovendien krijg ik bij het einde van het converteren de melding dat winavi niet meer werkt.
Heb alles al eens verwijderd en één voor één terug geïnstalleerd,maar winavi vraagt steeds om die quicktime alternative.
Voor ik de realplayer verwijderde had ik geen quicktime alternative en waren mijn filmpjes van perfecte kwaliteit.
Wat kan ik nog beginnen om met winavi op een deftige manier te converteren.?
 
De codecs zijn wss mee verwijderd....

*edit* maar daarmee was je probleem nog niet opgelost.

Je hebt meerdere keuzes hier.
1) Realplayer opnieuw installeren (aanrader! want de nieuwe realplayer is supergoed)
2)All codec pack downloaden (ook een aanrader, want dan heb je ineens alle codecs die je ook maar kan nodig hebben)
3)Alternatieve conversiesoftware gebruiken (ook een aanrader, zie http://www.pctuts.be/f124/super-simplified-universal-player-encoder-renderer-21340.html
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou ik de realplayer opnieuw moeten installeren?ik gebruik voor audio winamp en voor al de rest de windows mediaplayer.
Ik hab ook het vista codec pack geïnstalleerd
Als de codecs mee verwijderd zijn heb je die dan niet terug als je het programma waar er eventueel van ontbreken opnieuw installeerd?Om die reden heb ik quicktime dus terug geïnstalleerd.
Heb die alternatieve superconverter eens bekeken maar daar schrijft u zelf "nog niet perfect voor vista",dus laat ik die maar zeker?
 
Heb geprobeerd om de realplayer terug te downloaden maar ik krijg steeds enkel rode kruisjes
op de downloadpagina.
Is dit alleen bij mij?
 
Ik ben hier dagen mee bezig geweest en heb van alles geprobeerd om winavi terug behoorlijk te doen werken,maar niets mocht baten,heb een backup teruggezet en zelfs dat helpt niet.
Ik ga voorlopig zonder winavi voort en hoop dat er binnenkort een nieuwe versie uitkomt,misschien lukt het dan weer wel.
Voor mij mag deze dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan